1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang duurt wijziging doorvoeren

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Dinges, 14 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een wijziging van je voorletters is geen abonnementwijziging, maar een wijziging van je klantgegevens. Het contactformulier lijkt me dan toch de beste keuze. Het bestelformulier dat je nu gebruikt hebt, komt in hetzelfde proces als je vorige bestellingen, en zal dus waarschijnlijk mislukken.
     
  2. Toch heeft Kingpin gelijk, zonder contact te zoeken heb je immers nooit een antwoord...
    Andere opties zijn er natuurlijk ook, maar contact zoeken is de enige weg om een antwoord te krijgen.
     
  3. Ik heb nu 6 maanden "contact" met Ziggo gezocht, een extreem moeizaam of onmogelijk proces.
    Tientallen keren gebeld, gemaild en klachten ingediend op alle mogelijke manieren.
    Resultaat bij Ziggo, 0,0.
    Alleen Ziggo medewerkers hier op het forum hebben daadwerkelijk iets opgelost.

    De helpdesk bellen, die vaak volkomen onbereikbaar was, doe ik niet meer aangezien dat al die tijd volkomen zinloos is gebleken. Vaak blijken klachten en beloftes zelfs niet eens in het systeem te worden gezet. Op mails en ingevulde webformulieren wordt meestal niet eens gereageerd.
    Ook het telefonische contact vorige week naar aanleiding van mijn klacht bij Radar heeft niets opgeleverd en is op een dood spoor beland. WEER worden afspraken niet nagekomen.
    Ik ben zeker niet de enige blijkt zowel hier op het forum als in de praktijk.
    Een antwoord krijgen is al heel moeilijk, de oplossing is er nog steeds niet.

    Als er dan weer wordt vermeld: bel even de helpdesk en je weet precies hoe en wat, kan ik dat niet meer serieus nemen.
    Er wordt op dit forum wel erg vaak heel gemakkelijk gedaan over de problemen bij/met Ziggo. Vooral bij nieuwkomers wordt regelmatig de suggestie gewekt dat Ziggo een geoliede machine is. Het lijkt er echter meer op dat de olie geheel afwezig is en Ziggo een flinke vastloper heeft.
     
  4. Makkelijker gezegd als gedaan
    Al verschillende keer geprobeerd maar na enkele minuten wordt verbinding gewoon verbroken
    :censored:
     
  5. Eindelijk contact gehad met hd bleek dat ze nu pas gaan starten met de wijziging want ze moesten eerst achterstand wegwerken :confused:
    ben benieuwd wannneer het allemaal doorgaat
     
  6. Met welke wijziging gaan ze nu starten en welke achterstand moesten ze wegwerken ?
    Gaan ze nu starten met de wijzigingen waarvan ze eerst de achterstand moesten wegwerken voordat ze de wijzigingen kunnen starten ? :mrgreen:

    Ofzoietsdergelijks ?
     
  7. Ik heb ook eind oktober mijn abo ( tv,tel,internet ) omgezet naar alles-in-1 via het bestelformulier. Binnen 3 dagen een bevestiging per post, echter hadden ze me aansluitkosten gefactureerd, onterecht dus.
    Helpdesk gebeld ( na de nodige moeite ). Bleek bij ons ook ana TV op een andere naam te staan. Wel op mijn naam, alleen ander account. Maar een credit nota zou worden gemaakt. Moest ik wel ff de automatische incasso's voor ana TV in de gaten houden. Of ik niet 2x zou gaan betalen.( Dit verhaal staat overigens ook al op dit forum ). Binnen een week technisch het abo gewijzigd, sneller internet en de 5 verassingszenders. Binnen 2 weken ook de gratis ontvanger ontvangen.
    Sinds vandaag staan er weer nieuwe facturen online. De credit staat er keurig tussen. Echter geen alles-in-1 plus. Wel een factuur voor dig TV en een voor alleen telefoon ( abo + gesprekskosten ). Dat gaat dus nog niet helemaal goed. Gelukkig hebben ze nog geld van mij tegoed en niet andersom. Ga nog wel even checken of ze niet incasseren voor anaTV....
    Ook staat er in Mijn Ziggo nog niet dat ik Alles-in-1 heb. Ik wacht nog even af, totdat het daar wel tussen staat.
    Omzetten gaat technisch dus heel snel, administratief wat minder soepel. Mja......ik denk wel dat het goed komt !!
     

  8. Ik heb vandaag een bericht gekregen via de email. Dat het pakket nu is aangevraagd, en dat de digitale ontvanger zo spoedig mogelijk wordt verstuurd. Even wachten dus, ik houd jullie op de hoogte.
     
  9. wat betreft alles-in-1 niet op de nota staat, dat heb ik ook. telefonie, kabelaansluiting en tv totaal staan erop, alleen alles in-een mist....... (wel is ''mijn ziggo'' inmiddels aangepast en daar staat wel dat ik overgezet ben naar alles-in-een plus! beetje vreemd, volgende maand vast dubbele afschrijving verwacht ik zo......
     
  10. ik heb internet Z1.
    Vorige maand (ergens rond half november) heb ik online mijn internet gewijzigd naar Z2.
    Hoe kan ik zien waneer Z2 ingaat want er is tot nu toe nog niks verandert of moet ik nog een maandje wachten:?:

    Ik hoop op een spoedig antwoord:oyeah:

    Alvast heel erg bedankt!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina