1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang duurt wijziging doorvoeren

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Dinges, 14 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb 1 nov abbonementswijziging aangevraagd z1 naar z2
    direct mail ontvangen met inhoud
    Binnenkort krijg je van ons een brief waarin wij de gemaakte afspraken bevestigen.
    Maar wanneer is "binnenkort"?
    Inmiddels 14 dagen later maar niks meer gehoord
     
  2. Hmm, ik had voor een andere wijzinging voor digitale televisie anders binnen 5 werkdagen de brief op de deurmat liggen. Ze kunnen het wel dus.
     
  3. Het "binnenkort" van Ziggo duurt hier nu ruim vijf maanden, inclusief "even geduld", " uw begrip" en "onze excuses".
     
  4. was niet van plan om langer als 3 weken te wachten jammer dat we geen digitenne ontvangen anders was ik nu weg bij ziggo:sad:
     
  5. Bij mij nu 2 maanden..... nog steeds is mijn migratieprobleem niet opgelost en wordt ik nu bestookt met een foute factuur op andermans naam en adres!
     
  6. Bel eens naar de HD, hoort u precies hoe en wat.
     
  7. Eigenlijk wel belachelijk dat ik zelf bijna moet gaan smeken hoe het zit met mijn aanvraag
    Bedrijf zou er toch blij mee moeten zijn dat ze (meer)kunnen leveren (verdienen) aan mij:roll:
     
  8. Die opmerking zal ik maar niet op ingaan ...............
     
  9. Rond eind oktober kregen we een formulier binnen van Ziggo. Dat het Alles-in-één Plus pakket voordeliger uitkwam, in de nu bestaande situatie:

    Bestaande situatie:
    Telefonie Z1
    Internet Z2
    Televisie. (wat nog afgeschreven wordt via @Home).

    Dus ik bel naar de helpdesk. Het pakket bestelt.

    Na 2 weken, niets ondernomen, geen brief. Ik dus bellen.
    Bleek dat mijn bestelling nergens terug te vinden was. Dus maar nog een keer de bestelling laten plaatsen.

    Na een week, nog geen bevestigingsbrief. Ik dus wéér bellen.
    Toen kon de medewerker mij vertellen, dat ik 2 klantnummers heb. Dit kwam door dat mijn Televisie abo, 3 andere letters had (doopnamen). Dus het klantensysteem had 2 klantnummers aangemaakt.

    De medewerker adviseerde mij, om via het contact formulier dit aan te geven. Daar zag ik een melding staan:
    Let op! Je kunt geen abonnementswijzigingen doorgeven via dit formulier.
    Dus naar de pagina gegaan wijziging doorgeven, kreeg ik de volgende melding te zien:
    Met behulp van het wijzigingsformulier is het mogelijk om een abonnement uit te breiden met een hogere internetsnelheid of extra zenders. Wil je je abonnementen omzetten naar een Alles-in-1 abonnement? Gebruik dan het bestelformulier.

    Dus ik naar het bestelformulier en aangegeven wat ik wilde en wat voor diensten ik al had.

    Mijn vraag is, gaat het nu goed komen? Ik hoop van wel. Vind het maar raar, dat we 2 klantnummers hebben. Zal dit nu 1 klantnummer worden? Hopelijk kan iemand mij hier helpen van het forum.

    Alvast dank voor de aandacht.
     
  10. ik heb ook een wijzing doorgevoert na twee dagen een brief gekregen en na 5 dagen de zijziging al doorgevoert.... ziggo is aan de beterende hand:pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina