1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Facturatie en email

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pieterb4, 14 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kan al maanden mijn facturatie niet meer inzien. Je moet daarvoor namelijk een account aanmaken bij Mijn Ziggo.
    Daarvoor heb je een klantennummer nodig. Het oude klantennummer van Casema/wanadoo/orange wordt niet herkend dus is het onmogelijk om verder te gaan.

    Een tijd geleden gebeld naar de Orange helplijn (nu dicht) en er zou een schrijven gestuurd worden met alle info. Niks gehad.

    En mijn email werkt ook nog steeds niet.

    Nu zal je zeggen, bel de helpdesk, maar die is compleet onbereikbaar.

    Alle gelul ten spijt over de voordelen die wij zouden hebben als klant van de fusie, kan ik alleen maar concluderen dat het een puinhoop is nu.
     
  2. Typisch. Ik heb nog steeds hetzelfde klantnummer als ik sinds augustus 2005 bij Casema had. Heb je op recente bank- of giroafschriften gekeken wat daar voor klantnummer op staat?
     
  3. Ik vond idd het klantnummer terug wat idd ook niet veranderd is.
    Het vreemde is dat ik nu wel een account kon aanmaken hetgeen zeker vijf keer eerder geprobeerd is en niet werkte.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina