1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo medewerker aan de deur?!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Werker29, 14 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gekleurd, meestal groen, Iets groter dan een bankpasje, met naam en personeelsnummer, voorzien van een ingescande foto, onderop voorzien van een witte balk met daarin het Ziggo logo.

     
  2. Hij heeft een inschrijfformulier van Ziggo ingevuld en een groene kopie achtergelaten. Met Ziggo logo en nr. Zijn naam is Elias en IDnr. 0C 1115. Het was toch wel een echte Ziggo adviseur (met pasje )want hij had een lijst met alle klantgegevens bij zich. Via hem heb ik ook nog een Louise aan de telefoon gehad die het hele gesprek op band ging opnemen en alle gegevens vroeg.

    Rond kijken voor inbraak heb ik eerst ook wel aan gedacht, maar gezien mijn problemen met Ziggo, was ik ook wel blij met deze oplossing.
    Afwachten maar...
     
  3. dat over privé nummer heb ik niet gezegd was een geintje, dat zei Seinfeld in een aflevering toen hij door een of andere verkoper werd gebeld:mrgreen:. Maar ik heb wel verteld dat ik geen telefonie wil en toen was het gesprek snel afgelopen.
    Ik heb eerder al aangegegven dat ik niet meer gebeld wil worden over dit soort dingen maar ze luisteren niet.
     
  4. Mededeling :

    Wij hebben als MGV een en ander nagevraagd en er loopt inderdaad een Deur-tot-deur actie. Momenteel dus in Bussum.

    Hoe dan ook kan je altijd vragen of de persoon zich wil legitimeren.
     
  5. I stand corrected... :thankyou:
     
  6. Bedankt voor jullie reaktie. Is misschien toch wel een goede aktie van Ziggo, als mijn klacht nu wel behandeld gaat worden. :wink:
     
  7. Allen,

    Het is inderdaad officieel bevestigd dat er door-to-door verkoopmedewerkers door Ziggo zijn ingeschakeld.
    Herkenbaar aan kleding, pasje en hebben een offcieel klachtenformulier bij zich.
    Eventueel ingevulde klachtenformulier leveren zij rechtstreeks bij het klachtenteam van Ziggo.
    Zij hebben dus dezelfde werkwijze als het Ziggo Webteam, die onder andere op dit forum actief zijn.

     
  8. kan je wel ff de vorm van het pasje hier plakken in de forum? dat we wel weten waar we mee te maken zouden hebben? (foto-copy)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina