1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo medewerker aan de deur?!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Werker29, 14 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Al enige tijd ervaar ik problemen met het e-mail spam filter. Ook heb ik al 3 weken terug alles in 1 plus aangevraagd. Helaas krijg ik maar geen reaktie op mijn klacht en aanvraag.
    Tot mijn verbazing stond er gisteravond rond 18.00 uur een jongen in een orange Ziggo jas voor de deur met de vraag of ik nog problemen/klachten heb over Ziggo. :wink:
    Aan de eettafel hebben we alles doorgenomen. Hij kon direct met iemand van Ziggo bellen en kwam erachter dat mijn gegevens daar niet klopte...
    Hij heeft direct alles voor mij geregeld en ik kreeg via hem iemand van Ziggo aan de lijn die mijn gegevens in de computer heeft gezet. Als het goed is krijg ik dus nu wel alles in 1.

    Ook had hij aparte klachten formulieren bij zich. Daarop heb ik mijn klacht nogmaals vermeld en hij verzekerde mij dat deze klacht snel behandeld zal worden. Hij heeft zijn naam en mobiel telefoonnummer zelfs achtergelaten.

    Zou het dan toch nog goedkomen????:applause::applause:

    Wie heeft er nog meer ervaring met een 'live 'Ziggo medewerker aan de deur?
     
  2. Heel apart, ben zelf medewerker, maar hier heb ik nog nooit van gehoord!

    Fijn dat het in elk geval nu in orde is!
     
  3. Ja hier is ook iemand aan de deur geweest van Ziggo, hij wist precies wat we afnamen bij Ziggo en vroeg of we nog klachten hadden over wat we afnamen. Daarnaast deed hij nog een poging om wat extra Ziggo producten te verkopen.
     
  4. Zou je de naam van die medewerker als PB naar mij toe willen zenden?

     
  5. Ben je al achter of het wel de echter medewerkers is??
     
  6. Niet gehinderd door enige verdere kennis hierover, zou ik toch maar goed opletten deze dagen. Het lijkt mij sterk dat er iemand van Ziggo ongevraagd langskomt namelijk. Meestal zijn dit praktijken van personen die je huis bekijken om te zien of er iets te halen valt en/of hoe ze binnen moeten komen?

    Nogmaals ik bied bij voorbaat mijn excuses aan als dit een echte medewerker zou zijn, maar een gewaarschuwd man telt voor twee zou ik zo zeggen.
     
  7. Het was inderdaad ook mijn eerste gedachte. De enige die langskomt is de monteur ;)

    Je kan overigens wel naar een pasje vragen, ik zou begod niet weten hoe de originele werknemerspasjes er uit zien :P
     
  8. Ik betwijfel ook of dit echte medewerkers van ziggo zijn. Ik kan me dat niet voorstellen dat ze medewerkers het land insturen om bij de mensen persoonlijk aan de deur te komen. Als er een monteur belooft wordt moet je al lang wachten, en vaak komt die helemaal niet.
    Mischien kan iemand van ziggo hier vertellen of het klopt.
     
  9. Het was ook mijn eerste gedachte. De enige die langskomt is de monteur. Oja, die komt maandag hier lang? eh graag binnen bedoelde ik :applause:
    ok ja dat wou ik ook net gaan zeggen OPPASSEN DUS:!:
     
  10. Ik werd wel zojuist gebeld door een ziggo medewerkster(voor de zoveelste keer) of ik alles in 1 pakket wilde, toen ik nee zei vroeg ze waarom niet, daarop zei ik 'ik heb nu ff geen tijd, maar kan ik u later vandaag hierover terugbellen op u privé nummer?' waarop ze nee antwoorde, ik zei vind u dat vervelend als ik u terugbel op u privé nummer, daarop zei ze dat ik niet op haar privé nummer kan bellen hierover , ik zei dat doet U toch nu ook!. toen was het ff stil aan de andere kant van de lijn. Maar goed ik vroeg nog of er telefonie in alles in 1 zat, ja zei ze, ik zei nou dat wil ik dus niet en toen hebben we netjes afscheid genomen.:)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina