1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefoonnummer afgenomen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door gamelover, 14 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kreeg dinsdag 4 november telefoon van een zekere xxx *) van technische dienst Ziggo.
    Ik had een storing gemeld aan telefonie.
    Nee had ik niet gedaan dus, bleek dat hij de heer Kessels moest hebben op het nummer van ons.Nummer was opeens aan die mensen toegewezen.
    Leek op een dubbel uitgegeven nummer dus.
    Dat kwam wel goed zei de man, hoefde ons geen zorgen te maken.
    Maar: Vandaag 13 november opeens geen telefonie meer.
    Als iemand belt naar het nummer gaat ie gewoon over denkt men, maar bij ons gebeurt niks.
    Ook uitbellen is onmogelijk, geen kiestoon.
    Via andere telefoon gebeld naar Ziggo, en ja hoor : FTDN.
    Dubbel nummer.
    Wat een gedoe, kon op z’n minst 5 werkdagen duren voor er naar werd gekeken.
    Na vele pogingen op ons eigen nummer te hebben gebeld (lol) kreeg ik de familie Kessels aan de lijn.
    Die waren stomverbaasd dat hun telefoon weer ging, zaten al weken zonder telefoon nadat hun eigen nummer niet meer werkte.
    Ik heb hun uitgelegd dat ze nu ons nummer hadden.
    Dit willen ze uiteraard ook niet, daarbij zitten we ook in een ander netnummergebied.Ik heb dit nummer al 15 jaar, geporteerd van KPN in Juli.
    Wat kan ik nog doen om dit weer goed te krijgen, is toch echt ongelooflijk dat ze je van de ene op de andere dag gewoon je nummer afnemen en iemand anders geven die ook al vergelijkbaars meemaakt.
    Geloof er niets meer van.
    Pas sinds juni lid van Ziggo met alles in een plus, en al 43 keer helpdesk gebeld.
    Bij Orange was t ook al erg, nu nog graadje erger.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2008
  2. Wees even zo sportief, en gooi geen namen van medewerkers op het forum!
     
  3. Sorry voor de misser, helaas komt het vaker voor, terwijl het toch duidelijk in de forumregels staat. Alle posts doorlezen is amper meer bij te houden.
     
  4. Als ik dit lees vrees ik het ergste voor mijn tel. nummer.
    Mijn nummer werkt ook al niet meer sinds eind Oktober!! Ik snap niet dat ziggo hier zomaar mee wegkomt. Als bijv. KPN dit zou hebben worden ze zowat gekielhaald en is het een nieuws item waard op het 20:00 uur journaal :shock:

    En ziggo maar stoeien met hun nummers ....
     
  5. Om je enigszins gerust te stellen:
    Ik heb mijn nummer terug, en het werkt weer.
     
  6. Ik ben een voormalig klant van Ziggo en heb mijn telefoonnummer overlaten nemen door Alice. Het nummer is oorspronkelijk uitgegeven door Ziggo.

    Nu heeft Ziggo dit nummer opnieuw uitgegeven! Oftewel...klanten van Ziggo die mij proberen te bellen krijgen iemand anders aan de lijn.
    Mensen die van een ander telefoonnetwerk gebruik maken krijgen mij wel aan de lijn.

    Bekend probleem voor iemand? Het kan toch niet zo zijn dat een nummer 2x bestaat?
     
  7. Bekend probleem ja.
    Ze geven niet 2x hetzelfde nummer, maar hebben dat van jou gewoon afgepakt.
    Kostte mij HEEL VEEL moeite om t weer terug te krijgen.
    Radar/kassa/coax enz ingeschakeld.
     
  8. nee hoor, niet afgepakt.Mensen die niet klant zijn van Ziggo kunnen mij gewoon bellen. Ziggo klanten krijgen die andere persoon aan de lijn.
     
  9. heel apart......
     
  10. Das wel heel apart ja...
    Dat wilt dus zeggen dat die andere mensen alleen gebeld kunnen worden door mensen die via Ziggo bellen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina