1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang duurt activering van HD-zenders?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door se40109, 13 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 3 november ik mijn abonnement uitgereid met de HD-zenders. Ik heb direct een bevestiging via de mail gekregen met de mededeling dat ik binnenkort een brief krijg waarin de gemaakte afspraken worden bevestigd.

    Top nu toe nog geen brief gekregen en op de HD-zenders een E16 melding (deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement).

    Hoe lang duurt het normaal gesproken om deze zenders te activeren?
     
  2. Niemand die me een antwoord kan geven?
     
  3. Denk dat er door de migratie-chaos iets fout gelopen is, want normaal is dat met een paar dagen geregeld. Ik heb zelf ooit dit telefonisch doorgegeven en de nieuwe zenders waren al met een half uurtje actief.
    Binnen een paar dagen had ik ook een bevestiging binnen, maar toen had ik de zenders al.

    Dus gewoon proberen te bellen (hoop dat je er door komt) dan weet je gelijk de status van je eerdere bestelling die misschien wel niet is verwerkt.
     
  4. CeeS, bedankt voor je antwoord.
    Net gebeld en binnen 1 minuut iemand aan de lijn. De bestelling bleek inderdaad niet te zijn doorgekomen. Het zou nu binnen 48 uur geregeld moeten zijn.
     
  5. Ik wens je veel succes of misschien is je sterkte toewensen een beter idee.... Ik zit namelijk al sinds 29 oktober te wachten op mijn HDTV-kanalen. Ze hebben mij al 3 of 4x telefonisch medegedeeld dat "nu moet het echt binnen 48 uur werken"....
     
  6. 48 uur hebben ze inderdaad niet gehaald, maar sinds vandaag heb ik de zenders dan toch.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina