1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonische wijzigiging en opzeggen abonnement blijkt niet mogelijk wat nu???

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Iggy, 13 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn zoon is uit huis en ik heb niet meer de snelle internetverbinding nodig en het film 1 pakket die ik voorheen had. Het blijkt telefonisch heel moeilijk te zijn om mijn internet Z3 abonnement te wijziging in een internet Z1 abonnement en om mijn film 1 pakket op te zeggen. Daar ik een dure telefoonrekening heb overgehouden van de wachttijden bij Ziggo maar helaas nog niemand gesproken wil ik dit nu per aangetekende brief doen omdat ik dit het meest betrouwbare acht. Daarbij heb ik ook nog geen antwoord gekregen op mijn vraag of ik bij en wijziging van internet Z3 naar internet Z1 het pakket opnieuw moet installeren? Graag zou ik het juiste adres willen hebben waar ik mijn brief aan kan richten zodat ik mijn wijziging en opzegging aangetekend kan doorgeven. Ik wil de wijziging en stopzetting niet via de website van Ziggi doen. Helaas is het vertrouwen een klein beetje verdwenen. Sorry.
     
  2. Kan mij iemand vertellen of ik mijn aangetekende brief naar de klantenservice kan sturen zoals vermeld op de website van Ziggo? Graag jullie reactie.
     
  3. Geinig... uh, waarom zou dat niet kunnen?
    Alleen vind ik persoonlijk je onderwerp enorm misleidend. Je KAN nog steeds wel opzeggen/abonnement wisselen via de telefoon, maar je WIL niet ivm de hoge kosten. Dat is natuurlijk een eigen keuze. Maar als ik bijvoorbeeld 3 maanden een abonnement ongewild door laat lopen, zijn die kosten nog altijd hoger dan een aantal keren proberen te bellen. Het is maar net waar je je prioriteiten legt.

    Overigens, je vraag over de installatie van het laagste abonnement? Dat wordt gewoon op afstand gedaan door het inladen van een nieuw profiel in je modem. Misschien een modemreset nodig, maar daar weet ik verder weinig van af, snelheid wordt vanzelf minder.
     
  4. Bedankt voor je reactie. Ik dacht dat er een ander postadres bestond voor het opzeggen van abonnementen, omdat Ziggo ook verschillende telefoonnummers gebruikt voor de verkoopafdeling en de afdeling voor de wijzigingen en opzeggen van abonnenmenten. En hoezo vind je mijn onderwerp enorm misleidend. Ik heb met mijn mobiele telefoon geprobeerd een wijziging door te geven en geloof me dat is dagelijks geweest met wachttijden van meer dan een half uur en dan al 's morgens om 8:00 uur en nog steeds niemand aan de lijn gehad. Wanneer ik dan naar de verkoopafdeling belde heb je vrijwel meteen iemand aan de lijn, maar hier kunnen ze je verder niet helpen en verwijzen je uiteraard weer naar de afdeling wijzigingen en sta je vervolgens weer in de wacht. Je dacht toch niet dat ik hier nog meer tijd en geld aan ga verspillen? En zo te lezen ben ik niet de enige die niet tevreden is over de telefoonservice van Ziggo.
     
  5. eh misschien deze gebruiken?
    Ziggo
    Afdeling Klantadministratie
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina