1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Doorsturen uitschakelen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Cappelini, 12 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als oud-wanadoo/orange klant liet ik mijn e-mailberichten doorsturen naar een Gmailaccount ivm de vele spam. Deze doorschakeling wil ik nu uitschakelen. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?

    In mijn ziggo email instellingen zie ik dat de doorschakeling ingeschakeld is maar het enige dat ik kan doen is het doorschakeladres leeghalen. Als ik dan op de button <instellingen bewaren> druk gebeurt er niets. De button voor spamfilter werkt wel maar het doorschakeladres blijft terugkomen?
     

  2. Hi,
    Ik heb hier het zelfde probleem met mijn casema mailaccount. Het lukt mij ook niet om de doorschakeling uit te zetten.:?:?

    Ben je er al achter hoe het moet?
     
  3. Ook hier (@ziggo.nl account) is het niet mogelijk de doorschakeling uit te zetten! Er gaat daar iets niet goed op de website van Ziggo :evil:. De button lijkt lam.

    Misschien kan Raymond er iemand van Ziggo naar laten kijken (druppeltje digitale olie).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2008
  4. Inmiddels bericht terug van Ziggo (gisteren klachtenformulier ingevuld !)
     

  5. Bedankt voor de info:wink:
     
  6. Is (bij mij) opgelost!! :applause:
     
  7. intertaadt :pompom::pompom:!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina