1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Einde Previewperiode (E19)

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Bert Peeters, 12 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    De berichten kloppen waarschijnlijk wel, echter de previewperiode staat (dacht ik) ingesteld op de smartcard zelf. Waarschijnlijk heb jij nog gewoon een kaart met 2 weken preview erop. Het zal dus wel even duren voordat de smartcards met langere previewtijd in omloop zijn.
     
  2. Ik hoop dat dan het verhaal over de 2 of meerdere kaarten wel klopt,voorlopig worden er 2 kaarten,en 2 abbo's berekend en weer afgeboekt omdat het de eerste 2 maanden gratis zou zijn.
    Ik heb nog een derde smartcard liggen van vroeger die ik graag zou activeren,maar ik durf het nog even niet aan.
     
  3. Ook hier 'preview periode verlopen'. Ik heb me in november aangemeld en een brief ontvangen waarin staat dat mijn order 27 november ingaat. Is dit ook de startdatum van mijn abonnement?

    Als ik bij mijnziggo kijk staat mijn nieuwe abonnement er niet bij.
     
  4. Ik heb sinds afgelopen maandag weer beeld :) Heb een week zonder digitale tv gezeten.

    Of het nu opgelost is aan de hand van de kaart die ik terug heb gestuurd na het aansluiting, of nav mijn bericht wat ik aan Ziggo verstuurd heb afgelopen woensdag is nog even een raaadsel, heb in elk geval op die vraag nog geen antwoord mogen ontvangen.
     
  5. Inmiddels klantenservice gebeld en er is me (iets te) plechtig beloofd dat het binnen 72 uur goed gaat komen. Ik geloof er niks van maar we zullen zien :mrgreen:

    Edit: opgelost, Tvdigitaal bedankt!:applause:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  6. E19 preview periode verlopen Humax

    Heb precies hetzelfde probleem. Wat mag de oplossing zijn?

    Nico van Oorschot
     
  7. E19 preview periode verlopen Humax

    Goedemiddag,

    Via dit forum is het probleem van de priviewperiode opgelost, echter een aantal weken daarna kwam een wijzigingsbrief binnen waarbij ik vrijwel alle pakketten zou hebben besteld. Dit was niet zo. Tot de vorige week mee bezig geweest. Nu hopelijk opgelost.
    Ik vind de helpdesk van geen hoge kwaliteit en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

    Succes,

    Bert
     
  8. E19 preview periode verlopen Humax

    Dag Bert,

    Ik kan alleen de oplossing niet vinden, omdat die volgens mij via PM is afgedaan. Kun jij aangeven wat de oplossing is?

    Nico
     
  9. Het is heel simpel. Je SmartCard moet geregistreerd worden bij je gegevens. Dat kan met het antwoordkaartje, maar in de post gaat dat wel eens fout. Dat betekent dat je het beste via ziggo.nl of via 0900-1884 het nummer van de SmartCard kunt doorgeven.
    Elke SmartCard heeft onafhankelijk van welk abonnement je hebt een previewperiode waarin je gratis alle zenderpakketten kunt bekijken. Vaak twee weken, soms langer. Als je níet voor het eind van die periode je kaart hebt geactiveerd, vervalt bijna het volledige digitale signaal (voorheen was dat alle zenders). Als je in dat geval belt is binnen 2 à 72 uur de kaart geactiveerd, als je tenminste niet al te lang geleden al een bestelling of wijziging hebt doorgegeven, dan duurt het wat langer. Via de website kan je het dus ook doorgeven.
     
  10. einde preview-periode / smartcardregistratie niet bekend

    Hallo Bert,

    bij mij van hetzelfde laken een pak. "Opeens" staat de smartcard niet meer geregistreerd bij Ziggo...
    Vreemd, want toen ik 1,5 week geleden met de klantenservice belde om te vragen of ik nog dingen moest doorgeven of invullen, werd mij bevestigd dat alles geregeld was.
    Nu... 2 weken nadat ik mijn smartcard voor de eerste keer registreerde, heb ik opeens geen digitale zenders meer. Het zou 48 uur duren voordat wij weer tv hebben. Ben benieuwd!

    groet, Micky


     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina