1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Einde Previewperiode (E19)

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Bert Peeters, 12 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ziggo wil je wel helpen, stuur mij even een PM met je NAW gegevens card nummer e.d. en ik ga dit voor je uitzoeken.
     
  2. Dit forum is van en voor gebruikers van Ziggo, niet van Ziggo zelf.
     

  3. Nee, ik zag het later ook pas dat ik dat er neer had gezet. In ieder geval heeft Ziggo volgens mij kuren met hun doorschakeling..
     
  4. Vandaag (na 2 werkdagen) zou mijn Digitale TV weer moeten (gaan) werken. Heb vanmorgen al even gekeken voordat ik naar school ging, maar nog niks hoor.. Ik wacht vol spanning af.. maar heb er totaal geen vertrouwen meer in :cry:
     
  5. Je hebt een PM
     
  6. Geweldig! Het is gewoon opgelost! Dank!
     
  7. Ook een E19 bericht

    Ik heb sinds vanmorgen ook een E19 bericht. De kinderen wilden net hun programma kijken, en de Samsung gaf een E19 melding.
    Nadat ik op dit forum meerdere berichten hierover zag staa, werd ik er niet vrolijker op. Ik heb Ziggo gebeld en deze zouden het oplossen. Er zat een kink in de kabel, zo vertelde de medewerker van Ziggo.
    Afwachten dan maar.....:cry:
     
  8. Jouw E19 moet opgelost zijn, de verwerking van je card was nog niet volledig gedaan omdat er nog een andere order niet afgewerkt was.
     
  9. Probleem is snel opgelost :pompom: Bedankt !!
     
  10. Hier ook hetzelfde probleem, al weken terug antwoordkaart ingevuld en opgestuurd, echter nu ook beeld op zwart

    greetz,
    Bas
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina