1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Einde Previewperiode (E19)

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Bert Peeters, 12 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik snap niet waar Ziggo mee bezig is.
    We hebben in oktober het Alles in een Plus pakket besteld.
    Is op 24 oktober geleverd, op 25 oktober hebben we de decoder aangesloten en op 26 oktober de registratiekaart verzonden.
    Vanaf zondag 9 november hebben we geen digtiale zenders meer behalve Nederland 1. Foutcode E19 Preview beeindigd.
    We hebben vanaf zondagochtend reeds 6 maal gebeld waarvan een gesprek meer dan 1/2 uur duurde.
    Zondag is beloofd dat het probleem binnen 24 uur opgelost was, dit zelfde is gisteren (dinsdag) weer beloofd.
    Echter nog steeds niet.
    Van de e-mail welke we verzonden hebben vanaf zondagmorgen is geen enkele beantwoord.
    Ik weet niet of er meerdere gebruikers deze klacht hebben.
    Wij vinden dit niet kunnen en onfatsoenlijk.
    Wij denken eraan om geen zaken meer met Ziggo te doen.
    Gisteren (11-11) lees ik op de ZIGGO site dat er 2 maanden een prview gegeven wordt, als antwoord krijg ik "Deze actie is afgelopen en de site wordt niet iedere dag vernieuwd." Nu begrijp ik het helemaal niet meer.
     
  2. Stuur me even je gegevens in een PM ga ik voor je uitzoeken.
     
  3. PM

    Goedeavond,

    Het persoonlijk bericht (privé bericht) is gestuurd, alvast hartelijk dank.
     
  4. Het werkt

    Ziggo hartelijk dank het probleem is opgelost.

    Met vriendelijke groet, Bert Peeters
     
  5. E19 melding omdat mijn order vastzit!

    Ik heb nu al 3 weken problemen met mijn digitale televisie van Ziggo. Ik heb netjes de bijgeleverde kaart ingevuld en opgestuurd voor het behoud van digitale tv.

    Voor 3 weken geleden was ik s'avonds Film 1 aan het kijken (preview periode) toen ik opeens de melding kreeg "E19 Preview Periode Verlopen". "Ok" dacht ik.. "mijn periode is voorbij". Bij het rondzappen kwam ik erachter dat op alle zenders, behalve NL1 en Nickelodeon de melding kwam. Kortom, geen digitale televisie voor mij. In eerste instantie dacht ik dat het een storing was, het was s'nachts dus onderhoud kon het misschien ook nog wel zijn.

    De volgende dag hetzelfde verhaal. Humax kastje gereset volgens de handleiding. Niks hoor. Gebeld met de helpdesk van Ziggo, die trouwens ongelovelijk slecht te bereiken is, maar dat terzijde, mijn SmartCard was niet geactiveerd. De dame die ik sprak heeft mijn SmartCard nummer ingevoerd en "bínnen 2 dagen" zou het weer werken (ik belde op een vrijdag). Zondag, nog steeds dezelfde melding. Humax box toch nog maar even gereset, je weet maar nooit. s'Middags, nog geen beeld. Ik weer gebeld. "Nee" zegt dat meisje die ik sprak, "het zijn 2 wérkdagen". Och tuurlijk, had ik zelf ook nog kunnen bedenken. 3 werkdagen later, nog geen beeld. Weer maar bellen. "Ja, meneer, uw order is vastgelopen en daarom kent ons systeem uw SmartCard niet. Ik ga het direct doorzetten en binnen een week moet het weer werken". We zijn nu een week en 3 dagen verder en je raad het al. Nog steeds hetzelfde geouwehoer! Net weer contact gehad en na 20 minuten een dame aan de lijn die zegt dat ze mij niet kan helpen en me doorzet naar de "orderdesk". Weer 10 minuten in de wacht. Krijg ik een toon dat de lijn overgaat, maar deze toon houd constant aan. Ik hang niet op.. de aanhouder wint, maar naar 20 minuten die toon aan te horen heb ik toch maar teleurgesteld opgehangen.

    Ik ben nu 3 weken verder en heb nog steeds geen beeld omdat het bij Ziggo naar mijn idee niet zo heel erg lekker loopt. Hebben meer mensen last (gehad) van deze melding nadat ze digitale televisie hebben gekregen en wat is daar aan gedaan? Ik sta met me rug tegen de muur en ben gewoon afhankelijk van Ziggo.

    EDIT: Sorry, ik zie dat ik hem onder het verkeerde kopje heb geplaats... Hij moet onder het kopje storingen @home...
     
  6. Ik heb hetzelfde geklier hiermee. Wordt van alles beloofd maar wacht nu al 3 weken...:evil:
     
  7. Volgens mij is er ook iets met jullie doorschakel systeem. Elke keer dat ze me doorschakelen kom in een wachtrij en vervolgens na een lange tijd gaat de telefoon over alsof ik iemand aan de lijn krijg. Maar de telefoon gaat maar constant over en krijg niemand. Ik kan dus niet vragen hoe het met mij probleem staat... Baal er echt van.:giveup:
     
  8. Vandaag maar weer is gebeld. Heb namelijk nog steeds geen beeld. Was ik weer is volgens hun met de verkeerde afdeling doorgeschakeld, wordt doorgeschakeld naar een andere afdeling, kom in de wachtrij voor 20 minuten, vervolgens gaat de telefoon constant over alsof ik iemand aan de lijn ga krijgen en weer niks. Constant die toon. Heb ik weer moeten ophangen en opnieuw moeten bellen in de hoop dat ik de goede afdeling gekozen had. De dame die mij toen hielp kon zogenaamd geen order van mij vinden en heeft de order voor digitale tv opnieuw aangemaakt en ik zou "binnen twee werkdagen" weer beeld moeten hebben... *zucht* we wachten maar weer af. Ziggo, je maakt je hier niet populair mee. Mijn ouders en mijn broer hebben ook al problemen met Ziggo. Gaat ook helemaal nergens meer over...
     
  9. Je beschrijving had die van mij kunnen zijn. Ik zit met exact hetzelfde probleem.

    En maar blijven bellen...
     
  10. Exact hetzelfde probleem.
    Al minimaal 8x gebeld, verschillende malen doorgeschakeld, mailtjes gestuurd, alles gereset etc.
    Maar het heeft niet mogen baten.
    Wie kan me helpen, want Ziggo doet niets.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina