1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Activatie lukt niet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door jolandalina, 12 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi.. Ik probeerde bij mijn zusje het internet te activeren maar dit lukt totaal niet omdat ik steeds de melding krijg "kan pagina niet vinden.." wat doe ik mis..
     
  2. Heb dat hele topic al doorgelezen en natuurlijk had ik dat allemaal al uitgeprobeerd...Maar nee hoor geen activatiescherm....
     
  3. Niemand die nog tips heeft??:cry:
     
  4. Hmm dat is vervelend en lastig. Gewoon om even een (dubbel)check uit te voeren:

    - Het modem komt wel netjes online? (alle ledjes gaan branden?)
    - Krijg je een IP-adres op de PC van het modem? Zo ja, welk ip krijg je?
     
  5. je bedoelt of ik het ip adres van de modem op de pc krijg? Geen idee ben nu niet bij haar maar gewoon thuis op mijn eigen pc..
     
  6. De pc is wel direct op het modem aangesloten? Als er een router tussenzit, haal deze als je wilt er voor de zekerheid even tussenuit, je weet nooit.

    Als de pc direct aangesloten is, of de pc dan een ip-adres toegewezen krijgt en zo ja, welk ip-adres dit is (ervan uitgaande dat de pc ingesteld is op automatisch een ip-adres verkrijgen en niet op een vast ip-adres).

    Mocht je er niet uitkomen met het opvragen van de instellingen cq informatie dan geef je maar een "gil".
     
  7. Zit direct op pc aangesloten.. Heb wel vaker bij personen Internet aangesloten maar dat lukte gewoon.. Maar bij haar niks.. Ik ga dadelijk weer naar haar toe en het weer een proberen..
     
  8. hetzelfde probleem

    Excuses misschien dat ik dit topic omhoog "schop".

    Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Ik heb gisteren alles netjes aangesloten en de modemlampjes (motorola) branden (online, us, ds). Tevens knippert het tel1 lampje en als ik de UTP kabel er in steek gaat ook het LINK lampje branden. Het lijkt dus verbinding te hebben.

    Echter wanneer ik op mijn Windows PC of op mijn Apple laptop verbinding probeer te maken dmv "activatie" krijg ik te zien dat de pagina niet gevonden kan worden. Ofwel de melding dat er dus geen verbinding is.

    Ik heb gisteren wel een IP config gedaan maar ik durf even niet meer te zeggen wat ik terugkreeg.

    Ook al verschillende resets geprobeerd, maar dit blijkt geen nut te hebben.

    Zie ik iets over het hoofd of weet iemand misschien hoe ik dit verder aan kan pakken?

    Alvast bedankt :grin:
     
  9. Hier hetzelfde probleem.
    We hebben gisteren het nieuwe telefoon modem gekregen,alles netjes aangesloten en ingestoken,alle lampjes branden zoals bij het oude modem en tele 1 lampje blijft knipperen.
    Ik naar boven en start mn pc op,type activatie in en niks noppes nada,alleen kan pagina niet vinden,ik dus de helpdesk gebeld ,krijg ik een dom lulverhaal te horen omtrend dat de HD medewerker de activatielink kwijt is en dat het modem van hoger hand geactiveerd dient te worden,want een bullshit.
    Sorry voor mijn taalgebruik maar ik heb het nu wel een beetje gehad met Ziggo.:evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina