1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

onwillig lid

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door hoi, 11 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. de situatie is als volgt:

    mijn moeder heeft een afschrift gekregen van de bank en daarop staat dat zij lid is van ziggo en iedere maand rond de 20 euro moet betalen i.v.m. lidmaatschap. nu is het zo dat zij nooit internet heeft aangevraagt en als ze dat had gedaan dan is dat nooit geinstaleerd.
    wij hebben nooit internet gehad dus dit is een uiterst rare situatie.
    wat moeten wij met deze situatie? weet iemand een goede oplossing of hoe dit uberhaupt tot stand is gekomen?

    alvast bedankt

    mvg

    hoi
     
  2. Is dit niet het bedrag voor de normale kabel TV aansluiting?
     

  3. Daar hebben we nog niet naar gekeken, dit gaan we vandaag nog doen mocht het toch zo zijn dat onze profider niet veranderd is (ik weet zo niet welke tv provider we hebben) hoe kunnen we dit probleem dan opossen? telefonisch gaat niet heb ik begrepen i.v.m slechte telefoon service.
    en als het mogelijk is kunt u dan even een lijt posten met de providers zie nu van ziggo zijn?

    alvast bedankt voor de genomen moeite

    mvg

    Hoi
     
  4. Ziggo is:
    ------------
    Multikabel
    @Home
    Casema
     
  5. Detleff was me net voor: kan het zijn dat je moeder even gemist heeft dat haar TV provider voor analoge TV van naam veranderd is?

    Multikabel, @Home en Casema zijn allen opgegaan in Ziggo en omgedoopt naar Ziggo.

    Ik weet niet waar je moeder woont (iig niet in Amsterdam waar jij woont want daar leverd Ziggo sowieso geen producten, maar bijna overal waar het geen UPC gebied is, is tegenwoordig Ziggo de aanbieder van analoge kabel TV).
     
  6. ik zal hier vanmidddag even naar bellen (ik ben nu aan het werk en ik woon niet bij mijn moeder dus vandaar dat de situatie een beetje onduidelijk is en zij niks kan nakijken i.v.m. geen internet. alvast bedankt voor de reacties

    mvg

    hoi
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina