1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

[Vraag] Webcare medewerkers Ziggo?

Discussie in 'Gebruikersforum - Vragen & opmerkingen' gestart door Excalibur, 10 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jezus zeg, dit allemaal aan de hand van een bericht op Twakers.net (de Goden onder de Goden <- denken ze!) betreffende onafhankelijkheid. Raymond doet dit al vanaf 2000 (toen ik MGV leerde kennen) en 's nachts live de verhoging naar 192kB/s ging haha, dat was pas een Power abbo!

    Belachelijk dit, om te zeuren over onafhankelijkheid en ip-adressen die anders ook wel te achterhalen zijn. Die problemen die er eventueel zijn moeten toch ook door iemand van Ziggo opgelost worden? En dan nog alleen maar in de specifieke subfora mail en newsserver! Liever een erg korte lijn dan de vertraging via de officiele weg!
    Hele slechte zet dit en typisch een gevalletje van: 'Hoe gooi ik het best mijn eigen ramen in als klant?'

    Ach ja, te naïef op internet ivm privacy is niet goed, maar dit is wel erg overdreven! En daarnaast de onafhankelijkheid te betwisten? Denk niet dat die slakken blij zullen zijn met al dat zout!
     
  2. Mensen komen hier zelfs enkelt met problemen... die willen toch geholpen worden? Ook bij de Helpdesk wordt naar die gegevens gevraagd, alleen nu is het lijntje korter. Ik vind het zwaar overdreven om daar over te vallen.

    Oja, ik ben ook zwart/wit, heel erg zelfs, maar hmja, ik ga maar eens de brief van de Waterschappen invullen. Helaas niet meer via stemcomputer, ook al door die onafhankelijkheidsstrijders opgeheven ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina