1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo accepteert mijn wachtwoord niet meer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door elisa, 10 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inderdaad werkt het hier ook weer niet. (ex Multikabel)
    Ik was mijn email aan het checken, toen ik vervolgens mijn mails niet meer openkreeg.
    Na het sluiten van mijn venster, kreeg ik weer een fout code dat mijn email adres/ wachtwoord fout was, bij het opnieuw willen inloggen.
     
  2. Alle klanten worden dinsdag ingelicht over (onder andere) de snelheidsverhogingen.
    Iedereen krijgt thuis een nieuwsbrief met alle komende veranderingen in 2009.


     
  3. Het lijkt weer te werken.... Bedankt daarvoor.
     
  4. Vandaag al de hele dag weer hetzelfde probleem als gisteren. Via één extra adres geen mail kunnen ophalen. Gistermiddag was alles weer ok en nu dus weer niet.
     
  5. Maar mijn idee wordt er gesleuteld aan de mail server.
     
  6. Hier.. soms wel POP3, soms niet. Denk inderdaad dat er aan gewerkt wordt.
     
  7. e-mail Multikabelgebied

    Als sinds vanmiddag hapert de mailserver. Ik heb zo af en toe wel wat binnen kunnen halen maar voor de rest van deze dag kan ik geen verbinding meer krijgen. Helaas werkt webmail niet. Staat niks op de site over een storing. Ik ben toch niet de enige??
     
  8. heb het probleem ook de hele dag
    omgeveing alkmaar
     
  9. ik ook,AL WEER !
    ook mijn verbinding [internet] is WEER onstabiel,klapt terug van 20mbit naar 10mbit.

    ik word zo langzamerhand krankzinnig van die klote fusie ! :no:
     
  10. Hier Den Helder ook hetzelfde probleem, het begon gister al. Nogal vervelend, ik hoop dat de heren technici aan het werk zijn!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina