1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo accepteert mijn wachtwoord niet meer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door elisa, 10 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Idem hier.
    Vanaf vanachtend geen email meer. Vreemd is dat de 2e account van mijn vrouw wel gewoon werkt.

    gewoon gebruikersnaam@quicknet.nl

    Wat me meer verontrust is dat ik ook niet kan inloggen op de webmail.

    Wat is er aan de hand?

    Ondertussen heb ik mijn wachtwoord gewijzigd, maar dat helpt niks. Heb het mezelf lastiger gemaakt doordat een uitgebreider wachtwoord wordt gevraagd.
     
  2. Bij mij werkt alleen mijn hoofdaccount de extra accounts werken niet..Ik kan ook niet inloggen om mijn gegevens op de ziggo site
     
  3. Mijn fam. kan ook geen email ophalen. Is er een storing?
     
  4. Bij mij werkt alleen mijn hoofdaccount de extra accounts werken niet..Ik kan ook niet inloggen om mijn gegevens op de ziggo site.
    Naam@quicknet.nl
     
  5. Geen quicknet (multikabel) e-mail

    Ook ik kom er net achter deze niet aangekondigde storing.

    Geen pop e-mail en geen webmail....

    Ik gebruik pop.quicknet.nl, port 110.

    hé, nieuwe mail!!
    het lijkt precies nu weer te werken!

    okee, het werkt weer...

    Ziggo, graag dit soort storingen, of kans op storingen melden alsjeblieft.
     
  6. Het lijkt hier ook weer te werken.

    Net had ik wel een snellere download. (ipv 900 kb/s werd 1.1 mb/s)
    Misschien iets te maken gehad met een upgrade?
     
  7. Zelfde probleem hier vannochtend, met e-mail vanochtend. Download snelheid is nog steeds hetzelfde.
     
  8. Heb je wel je modem al een keer uit/aan gezet (reset) ?
    Daarna zou je nieuwe snelheid moeten hebben, mits je abbonnement omhoog zou gaan tenminste.
     
  9. werkt weer niet...lijkt op en neer te gaan,dan weer wel dan weer niet :sad:
     
  10. Had eergister mijn modem een schop gegeven.

    Wij hebben alles in 1 extra dus dat zou 16.000 Kbit down en upload van 3000 Kbit up moeten zijn.

    Speedtest geeft nu tussen de 9000 kb/s en 10.000 kb/s aan, en upload rond de 2.000 kb/s

    E-mail viel net ook weer weg trouwens.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina