1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo accepteert mijn wachtwoord niet meer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door elisa, 10 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Aaaah.. die storing stond er van het weekend niet, daarbij had ik vrijdag al problemen.

    Plus gisteren heb ik niet gekeken, omdat ik namelijk al het hele weekend hetzelfde verhaal zag.
    Maar grappig, meer mensen gaan zeuren en dan in ene is er toch een storing. Waarom kreeg ik gisteren dan nog die stupide e-mailtjes? Hadden ze toch kunnen zeggen dat er een storing was en hadden ze maandag ook kunnen zeggen.

    Of moeten wij klanten maar 100x per dag op de site kijken of er wel een storing is?
     
  2. De storing is inmiddels verholpen...
     
  3. Niet echt. Eudora en Outlook Express kunnen sinds een paar dagen niet meer inloggen op pop3.casema.nl. (Casema Nieuwegein klant). 1 andere email client (Mail Washer) werkt wel.

    Uiteraard heb ik de instellingen nagelopen, alles staat identiek als in het werkende exemplaar. Ik krijg de melding dat de POP server mijn password niet accepteert. Dan maar handmatig ingevuld, hij pikt het gewoon niet.

    Casema Web Mail werkt wel, met dezelfde username/password. Ik kan ook handmatig via Telnet op de POP server inloggen, zelfde username/password als altijd, werkt gewoon.

    Wat er er mis? Is er misschien een niet-standaard POP server geinstalleerd? Ik zoek de fout in de login dialoog die Eudora en Outlook gebruiken. Of misschien een time-out probleem?

    Overigens is mail.ziggo.nl niet te vinden. Klopt de info op de web site niet, of ligt de server eruit?

    Ziggo, s.v.p. niet ontkennen dat er een probleem is. Jullie gebruikers zijn niet compleet simpel. Als meerdere mensen een probleem melden, dan is dat probleem er. :oyeah: Als techneut/programmeur begrijp ik jullie problemen beter dan wie dan ook. Het is bijzonder lastig om alles werkend te krijgen, en nog veel lastiger om het werkend te houden. Kan je het niet meteen oplossen, geef dan tenminste een verklaring voor het probleem.
     
  4. ook hier word sinds 5 minuten geleden mijn e-mail [wachtwoord] niet meer herkent.
    en kom nu aub niet weer gelijk met het woordje geduld en of kinderziektes aan.

    waarom heb ik bijna iedere week wel een probleem met 1 van mijn producten uit mijn bundel? waneer is het nu eens afgelopen?
    ik word er echt helemaal gestoord van [o ja dan stap ik toch over,als het mij niet bevalt?!]

    echt ongelofelijk.... :sad:
     
  5. Ook ik kan momenteel niet mijn Email bekijken.
    Ik krijg te lezen dat mijn email adres of mijn wachtwoord verkeerd is.
    Ik weet echter zeker dat deze juist is.

    Een maand of wat geleden was dit probleem er ook.
    Toen konden veel ex Multikabel gebruikers(waaronder ik) ook niet inloggen.
    Voor alle duidelijkheid, ik ben een oud Multikabel klant.
     
  6. Bij mij (ex-Multikabel) werkt het in Eudora ook niet.
    De inlognaam staat goed (met @.. erachter).

    Ik hoop dat dit snel wordt opgelost.
    Mail op andere adressen (die toch via Ziggo moeten binnenkomen) krijg ik -deels- wel.
     
  7. Hier kan ik ook geen email ontvangen via één van mijn extra emailadressen.
     
  8. Omstreeks 13:13 functioneerd het weer.
    Maar voor hoelang?
     
  9. dat is goed nieuws dat het weer werkt.
    en gelukkig (voor de volgende keer) heb ik dit forum nu ontdekt.

    dat voelt toch meteen wat minder 'eenzaam' :cool:
     
  10. hier werkt het inmiddels weer. :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina