1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo accepteert mijn wachtwoord niet meer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door elisa, 10 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo (casema) accepteert sinds 7 november ineens mijn wachtwoord niet meer om mail op te halen. Geen nood, ik reset mijn modem. Helpt niet. Ik log in met de webbrouwser, geef mijn gegevens op, tik mijn klantnummer in en kan mijn wachtwoord herstellen door het tweemaal in te tikken.
    Mooi niet. Het opgeven van een (nieuw) wachtwoord lijkt in een oneindige loop te schieten.
    Tssss... :pompom:

    gegroet,
     
  2. Hi Elisa,

    Logde je in met alleen je username of met je volledige e-mail adres?
    Just checking...

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Hi Raymond,

    In mijn mailprogramma had ik inderdaad achter user name: alleen de naam staan zonder at-casema. Heeft een hele tijd goed gewerkt tot 6 of 7 november. Ik heb het nu vervangen door username-at-casema en het lijkt te werken.

    Bij het veranderen van mijn wachtwoord doen zich nog problemen voor.
    Staat er:
    Minimaal 6 karakters, waarvan 2 letters en 2 cijfers.
    Voorgaande keren stond erbij: 1 leesteken.
    Nu staat er ineens: Gebruik kleine letters.

    Ik word niet goed van dit onlogische gewiebel. Ik heb van begin af aan een password met de vereiste hoeveelheid letters en cijfers plus een leesteken erin. Plus - wat bij elke provider wordt geaccepteerd en zelfs zwaar aanbevolen - afwisselend kleine en hoofdletters.

    Ik wilde mijn eigen password (dat ik al vanaf mei gebruik) als proef intikken en het wordt niet gepikt. "Het nieuwe password is niet juist ingevuld", staat er. Ammehoela! Dat bevat hoofdletters, ja. Mail en webmail slikken dat password wel, en bij "wachtwoord opnieuw instellen" wordt het niet geaccepteerd? :confused:

    Onlogisch en onhandig, lijkt me...
     
  4. Hi!

    Inloggen met volledige e-mail adres zijn al een aantal mails over verstuurd, heb je die niet gekregen of gewoon links laten liggen, just checking hoor :-P

    Password weet ik niet in weet niet wat je intikt en kan ik (gelukkig) ook niet zien :)

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Hi,

    "Aantal" mails?
    Snap ik niks van. Niet gekregen dus. Anders had ik de boel wel aangepast zonder hier te komen piepen.

    En dat wachtwoord: zolang het werkt, werkt het.
    Maar in een omgeving waar alles van logica aan mekaar dient te hangen kon ik het even niet vatten... :rolleyes:

    Slaap ze!
     
  6. De wachtwoordeisen zijn inderdaad opvallend:

    Aanmaken van een portal account of nieuw mailadres was eerder:
    - 8 karakters
    - letters, cijfers én leestekens

    Dit geldt nog altijd voor het aanmaken van een nieuw mailaccount (volgens mij waren dit de oude Casema regels).

    Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord voor de portal viel me op dat de eisen anders waren, maar deze blijken nu ook voor een nieuw portalaccount te gelden:
    - 6 karakters
    - 2 letters, 2 cijfers

    Dit zijn de oude @Home eisen.
     
  7. Hallo,
    Ik zit met een vergelijkbaar probleem. Ik ben mijn wachtwoord kwijt en als ik een nieuw wachtwoord probeer aan te vragen lukt dat niet. Nadat ik mijn klantgegevens heb ik gevuld bij stap 1, kom ik bij stap 2; nieuw wachtwoord aanvragen. Na dat gedaan te hebben klik ik op volgende en kom ik weer bij stap 1. Wachtwoord voldoet aan alle eisen... Doe ik iets fout of..?
     
  8. Je bent niet de enige, ik wilde van het weekend hier al een bericht schrijven, maar niet gedaan.

    Ik heb Ziggo 4 mails gestuurd! Waar ik in 1 heb vertelt dat ze me behoorlijk boos hebben gemaakt, omdat ze niet luisteren. De rest ZEER GOED uitgelegd wat het probleem dus was.

    Aangezien je vroeger met hetzelfde ww je mijn ziggo in kon en webmail kon zien had ik geen problemen en nu wel.

    Ik kan wel mijn Ziggo in en niet mijn webmail (heb zelfs 2 mails, maar wat ik ook probeer qua wachtwoord niets werkt meer op beide mails niet).
    Daarbij krijg ik nu gewoon alleen maar 3-mailtjes met hoe ik mijn wachtwoord kan veranderen en als ik ze dan vertel dat dit niet lukt, dan krijg ik weer zo'n zelfde e-mail!

    Terwijl ik ze ook al heb vertelt dat ik namelijk GEEN noob ben!

    En met dat ww veranderen kom ik niet eens verder met stap 2, want als ik volgende stap in klik en dan terug ga naar stap 1 houdt het een beetje op denk?
    Maar nee hoor, dan krijg ik weer een e-mail met een verhaaltje over wat je kan doen om je wachtwoord te wijzigen en ook die werkt niet, want ja het is dezelfde mail met alleen een net iets andere link!

    Conclusie? Ik ben het spuugzat! En waarom krijgen we ook geen brieven meer binnen? Informatie dat er @ziggo.nl bestaat? Is het misschien sindsdien dat gezeur begonnen?

    En ook wat Tja zegt, dat viel mij ook al op! En ik vind dat heel erg apart en zo is het alleen maar makkelijker om te kraken en ik vind het ook belachelijk dat er een maximum is, want ik zit altijd over die achterlijke maximum heen die ze daar hebben.

    Daarbij weet ik genoeg over IT en weet ik ook dat als je iets doorvoert moet je het goed uittesten en houd je klanten op de hoogte!
    Nee, ze schuiven het liever af op de klant en we lezen de e-mails ook liever niet van de klant.

    Nee ik wil Multikabel terug, die konden je helpen en reageerde normaal op je vragen en problemen in de mails.:sad::cry::cry::cry: En als ze fout zaten gaven ze dat ook toe en waren niet zo geld belust.

    En bellen? Zou dat wel zin hebben? Of ben je dan weer 30 euro verder op voor je geholpen wordt?
     
  9. Mogelijk dat u de aankonding op de Ziggo site gemist heeft, maar er is een storing met het aanmaken van wachtwoorden.


     
  10. Groepsstoring
    van zaterdag 8 november 19.44 uur tot dinsdag 11 november 15.47 uur
    Het is heden niet meer mogelijk om in te loggen met alleen je gebruikersnaam in je e-mailprogramma.
    Vul bij de gebruikersnaam (of username) het volledige e-mailadres in.

    Zodra het e-mailprogramma vraagt om de gebruikersnaam en wachtwoord vervang je de gebruikersnaam voor het volledige e-mailadres.

    Bijvoorbeeld: voorheen kon je inloggen in Outlook Express met j.jansen en het bijbehorende wachtwoord.
    Vanaf nu log je in Outlook Express in met j.jansen@casema.nl (voor Casema e-mailadressen) of j.jansen@ziggo.nl (voor Ziggo e-mailadressen), met het bijbehorende wachtwoord.
    Het wachtwoord blijft uiteraard ongewijzigd.

    dacht toch dat ik vrij duidelijk was :(
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina