1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuw modem, geen verbinding

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door corne64, 10 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. activatie ingeven gaat ook niet.
    Ook diverse andere url's geprobeerd maar heb gewoonweg geen internet verbinding.
    Diverse malen modem gereset, pc opnieuw opgestart
    alle beveiligingen staan uit.
    Maar niets helpt..
     
  2. Heb je toevallig een vast IP ingesteld?
    Je maakt toch geen verbinding via een Router?
     
  3. Ik maak rechtstreeks verbinding vanaf de pc.
    Ik heb alles maar weer ingepakt en wacht nog 1 week geduldig af of ik er misschien bij de helpdesk tussen kom.
    Lukt dat niet zal ik helaas alles terug moeten sturen:cry:
    Ik weet het ook niet meer..
     
  4. Jammer dat we niet hebben kunnen helpen...

    Verder veel suc6 en ik hoop dat het nog goed komt..
     
  5. Krijgt je pc (direct aangesloten op het nieuwe modem) wel een IP-adres, zo ja, wat is dat IP-adres?
     
  6. Ik weet niet of hij een IP adres krijgt.
    Zie daar ook geen melding over (heb hem overigens er niet meer tussen zitten)
    Ik heb wel verbinding tot in het modem.
    Maar welke url ik ook in tik, hij kan geen verbinding maken.
    Kies ik dan de optie "herstellen" dan krijg ik de melding "kan geen verbinding maken met het internet.
    Mogelijk door de firewall (welke niet actief is) neem contact op met u service provider..


    In ieder geval iedereen bedankt voor de geboden hulp

    groeten Corné
     
  7. Heb je een firewall geinstalleerd? Zo ja, welke?
     
  8. Ik heb mijn modem gisteren ook geactiveerd. Maar bij het opstarten van de internet browser (firefox) kreeg ik meteen het ziggo opstart scherm. Ik hoefde niet activiatie in te typen?
     
  9. Het door mij blauw gearceerde regeltje doet bij mij het vermoeden opkomen dat jou pc geen (correct) ip-adres verkrijgt van het modem en/of ziggo. Krijg je onder windows ook de melding "beperkte of geen netwerkverbinding"?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina