1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Het grote helpdesk topic.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door nicknick, 9 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De grootste killer bij mij is wanneer men vast komt te zitten op het IP-adres vernieuwen met de modem.

    Modem led-indicaties zijn goed, ik kan de modem goed uitlezen, goede ruis/signaalverhouding... Netwerkkaart opnieuw installeren help niet, modem powercyclen werkt niet... Mijn eigen ervaring is dat dit soort problemen zichzelf op redelijk korte termijn verhelpen maar de klant wil natuurlijk wel weten hoe het zit, dan baal ik als ik geen duidelijk antwoord kan geven.

    Het gebeurt maar zelden dat ik met de aanwezige informatie iemand kan helpen, in de meeste gevallen komt het neer op improvisatie, navragen etc.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina