1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet inloggen op "Mijn Ziggo"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zipper306, 9 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kan sinds een paar dagen niet meer inloggen op "Mijn Ziggo"
    Krijg dan de mededeling dat of de gebruikersnaam of het wachtwoord fout is.
    Geprobeerd om een nieuw wachtwoord te laten aanmaken, lukt niet,
    krijg dan zoiets van dat de gebruikersnaam fout is.
    Als ik dan probeer om me opnieuw te registeren, dan meld het systeem, u bent al geregistreerd.
    Zo blijft je rondjes draaien in het systeem.
    Ik kan dus ook niet bij "Mijn Factuur".
    Letop: het abonnementsgeld voor oktober is ook nog niet afgehouden van mijn rekening door Ziggo.
    Dadelijk wordt ik om een onduidelijke reden afgesloten door Ziggo, en dan heb ik ook geen telefoon meer.
    Leuk voor uitzicht als je partner in het ziekenhuis ligt.
    Met de telefonische helpdesk gebeld, ook die kunnen niet helpen.
    Moest volgende week maar eens terug bellen.

    Inloggen op "Mijn Email Instellingen" lukt prima.

    Harry :giveup:
     
  2. Bij mij is het precies andersom.
    Ik kan wel inloggen op Mijn Ziggo, maar bij email instellingen krijg ik een foutmelding. Dit is al zo sinds ik Mijn Ziggo kan gebruiken.
    Alle pogingen om dit (en de rest) opgelost te krijgen zijn mislukt.:sleep:
    De factuur over november is er ook nog steeds niet.

    De helpdesk van Ziggo heeft mij nog nooit kunnen helpen, de dingen die wel zijn opgelost, inloggen newsserver en Mijn Ziggo zijn door Ziggo medewerkers op dit forum geregeld.

    Bij @Home kon je iemand te spreken krijgen die daadwerkelijk iets kon doen, dat blijkt bij Ziggo onmogelijk.:giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina