1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vastgelopen order

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door harmurkens, 9 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben er sinds kort achter dat volgens de helpdesk ik deel uitmaak van een vastgelopen order.
    Heb sinds 7 oktober geen uitgaande telefoon en sinds 2 weken geen digitale tv meer e19 melding afgeschakeld.
    Als ik naar storingen van telefoon of televisie ga verwijzen ze me steeds weer naar de afdeling wijzigingen.
    Afdeling wijzigingen zegt dat de order is vastgelopen maakt vervolgens een opdracht aan voor de techneuten .
    Deze handelwijze is de laatste week verschillende keren herhaald.
    Weet iemand op dit forum op welke manier ik een doorbraak kan forceren.
    Internet werkt wel goed zou het jammer vinden dat ik noodgedwongen naar een andere provider moet gaan.

    Har Murkens
    harmurkens@home.nl
     
  2. Als je mij je gegevens doorstuurt per PM, dan zal ik je klacht naar de juiste afdeling sturen
     
  3. Een vastgelopen order is ook mijn probleem. Het is echt ongeloofelijk hoelang ziggo daarvoor nodig heeft om dat:
    a) door te krijgen
    b) te verhelpen

    :giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina