1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mijn ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door stefk, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kan inloggen tot ik een ons weeg. Ik krijg telkens nog het klantnummer en de gegevens van mijn buren (terwijl ik in ieder geval een eigen klantnummer toegekend heb gekregen. Mijn buren kunnen niet inloggen op 'Mijn Ziggo' en kunnen hun factuur niet inzien omdat hun klantnummer gekoppeld is aan mijn inlog. Ook zijn mijn producten nog steeds niet overgezet op mijn klantnummer, deze staan allemaal ten onrechte ondergebracht bij mijn buren.
     
  2. Fijn voor je, helaas geldt dat nog steeds niet voor mij.
     
  3. Volgens mij heb ik dit eerder gelezen.
     
  4. Ik ben zo lamgzaamerhand de papagaai van me zelf. Sorry voor de herhaling. Ik moet wel melden dat Ziggo (en een webcare-medewerker) hard bezig zijn om het op te lossen. Ik hoop dat het allemaal voor oud en nieuw nog goed komt!:applause::applause::pompom::pompom::pompom:
     
  5. Een (cogas) papagaai ben je zeker. Herhalen is 1 van de sterke kanten van je. Voor oud & nieuw jouw probleem opgelost? Dacht het niet....

    Gert.
     
  6. Nuttige inbreng... ;)
     
  7. Tsja, lijkt me logisch dat klachten herhaald worden. Ik kan nog steeds niet inloggen ondanks diverse telefoon en email calls. Nu na 3 of 4 weken antwoord op een email klacht van mij. Telefonisch is er geen doorkomen aan en als je er door bent, moet je tussen 9 en 5 terugbellen (wat me niet lukt, op mijn werk heb ik geen tijd om een half uur aan de telefoon te hangen) of worden gegevens via post gestuurd (nooit wat ontvangen) of krijg advies wachtwoord reset (maar dan krijg ik foutmelding dat klantnummer en gebruikersnaam combinatie onbekend zijn). Kortom ik kom er niet doorheen.
     
  8. IK KAN INLOGGEN. Mijn gebruikersnaam blijkt niet een deel van een emailadres van mij te zijn (zoals zo uitdrukkelijk is vermeld) maar de naam van mijn factuur. Een helpdeskmedewerker (ere wie ere toekomt) bracht me op het idee. Ik heb 20 minuten met hem aan de telefoon gehangen waaruit ik begreep dat hij allerlei combinaties aan het uitproberen was. We kwamen er niet uit, maar ik bedacht me na het neerleggen van de telefoon dat ik (in de voorgaande 3 maanden) en hij de naam waarop de factuur staat (zonder spaties en punten) niet hadden uitgeprobeerd. En die werkt dus. Waarschijnlijk heb ik een afwijkende gebruikersnaam omdat ik ook een Digitaal TV abonnenment heb, dat liep bij casema terwijl mijn Internet via On-line (voorheen Orange, Cablewanadoo) liep.

    Blijft wel triest dat het me nooit is meegedeeld (hoewel 5 of 7 jaar geleden toen casema en cablewanadoo juist net strikt gescheiden waren, ik waarschijnlijk die gebruikersnaam met wachtwoord heb geregistreerd). Eigenlijk wel knap dat ik niet 2 accounts heb gekregen. De melding voor Inloggen op Mijn Ziggo behoeft wel enige nuancering.

    Wat me wel opviel of beter de afgelopen maanden is opgevallen, is dat het Helpdeskproces nog veel verbetering behoeft. Meldingen van mij zijn niet terug te vinden, iedere helpdeskmedewerker verzint zijn eigen oplossingen (maar daar merk ik nu wel verbetering) en wat me vandaag verbaasde, was dat ik geen callnummer, ticketnummer of referentie kreeg voor mijn melding (antwoord van de medewerker was dat ze meldingen over webmail en mijn ziggo niet registreren, hoewel ik nog steeds twijfel heb of hij me begreep).

    Maar goed na 3 of 4 maanden sinds de overgang, werkt nu alles (op een enkel pijnpuntje na) goed. :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina