1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mijn ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door stefk, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. inloggen geeft nog steeds storing!
     
  2. Permanente storing ..........
     
  3. Mijn Mijn Ziggo werkt zowaar opeens helemaal.
    Wonderen bestaan. :mrgreen:
     
  4. Helaas, voor mij nog niet...
     
  5. Ik heb zelf ook moeilijkheden om op mijnziggo te komen. Mijnziggo lijkt wel overbelast. Op een rustig moment proberen is waarschijnlijk het beste advies. Rustig afwachten. Ze zullen het probleem vanzelf wel een keer oplossen.
     
  6. Ik val in herhaling ..... maar hier komt het nog een keer.
    Ik probeer al in te loggen vanaf augustus. Het is nog nooit gelukt, ook niet met de hulp van de helpdesk. Ik heb ook al een nieuwe gebruikersnaam gekregen, maar zelfs dan lukt het niet. Ook een nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde melding: gebruikersnaam en klantnummer komen niet overeen. Het heeft dus niets te maken met de huidige storing. En voor het geval de vraag weer komt waarom ik in wil loggen, ik wil graag de telefoonnota controleren .....
     
  7. Zelfs bij het Ziggo kantoor Groningen waren vanmorgen de pagina`s extreem langzaam, misschien vannacht weer proberen ? :mrgreen:
     
  8. Heb je al eens met een andere browser geprobeerd?
     
  9. IE7, Opera 9.6, en FF3 (zowel onder Linux als wxp). Ik kan dus ook nog steeds niet inloggen op Mijn Ziggo. Er zouden mij nieuwe gegevens worden toegestuurd (al voor de 2e keer), nog steeds niets ontvangen.
     
  10. Opgelost

    Bij mij is het niet in kunnen loggen bij 'mijnziggo' opgelost.
    Ik had een domme fout gemaakt.

    Tijdens de registratie moet je een gebruikersnaam opgeven, laat ik daar nu net een gebruikernaam aangemaakt hebben die géén onderdeel was van een e-mail adres van mij.

    Kortom ik keek de papieren hier nog eens na, en vond een print die ik heb gemaakt met betreffende gebruikersnaam, daarmee probeerde ik in te loggen, maar kreeg wederom de melding pasword niet correct.

    Na diverse pw's proberen, gebruikte ik de link 'passwoord vergeten', daar mijn gebruikersnaam ingevuld, klant en huisnummer met postcode en ik kon mijn passwoord veranderen.
    Meteen nadien kon ik inloggen op de factuur.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina