1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mijn ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door stefk, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik probeer al een paar maanden om in te loggen op mijn ziggo om de rekeningen te bekijken. Ik heb gemaild, gebeld en weer gemaild. Ik word elke keer vriendelijk geholpen en heb zelfs al een nieuwe gebruikersnaam gekregen om in te loggen .... maar helaas hij herkent opnieuw de gebruikersnaam en het klantnummer niet. Moedeloos wordt ik er van.
     
  2. Dit probleem heb ik sinds de omzetting naar alles in 1 pakket.
    Hoe dit kan weet ik ook niet.

    Ik was te snel, hij doet het wel maar moest alleen gebruikersnaam nog maar invoeren zonder het e-mail adres toe te voegen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2008
  3. Altijd een alles in 1 pakket gehad. Bij mij is het sinds de omzetting naar ziggo. Maar bedankt voor je reactie.
     
  4. of je kunt je nog registreren of je bent zelf je gebruikersnaam vergeten. als het om dat laatste gaat kun je bellen en vragen om je gebruikersnaam per brief toe te laten sturen.

    suc6
     
  5. Ook bij mij lukt dat niet op "Mijn Ziggo",terwijl ik toch keurig/netjes de inlogcode en gebrnm. noteer,nieuw WW aanvragen lukt ook niet,andere zenderkeuze bestellen....! hetzelde geval (klantnummer niet goed) etc. etc.:sad:
     
  6. Even ter verduidelijking. Ik ben al geregistreerd en er is al een nieuwe gebruikersnaam toegestuurd en nog lukt het niet.
     
  7. Natuurlijk. Ik krijg de hele week op alle tijdstippen te horen:
    "op dit moment is het te druk om u te woord te kunnen staan, belt u alstublieft op een ander tijdstip terug, onze excuses" :evil:
     
  8. Je gebruikersnaam is het deel van je e-mailadres voor de '@'. Bijvoorbeeld: gebruikersnaam@ziggo.nl.

    Wat ik vreemd vind dat er een gebruikersnaam wordt toegezonden. het zou moeten werken met het eerste gedeelte van je E-mail adres.

     
  9. ja gewoon ff blijven hangen. kost je 2 cent per minuut dus voor een halve euro kom je al een heel eind.
     
  10. Mijn ervaring, en die van anderen, is dat je een half uur kan wachten waarna alsnog de verbinding wordt verbroken. Die halve, hele of meer euro`s zal me een zorg zijn.
    Mocht het al lukken wel door te dringen tot een Ziggo medewerker krijg je in 90 % van de gevallen te horen dat ze niets kunnen doen, de andere 10 % belooft het door te zullen geven en dat er "binnenkort" iets aan gedaan wordt hetgeen in 0 % van de gevallen ook werkelijk gebeurd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina