1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo betutteld en communiceert niet?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Mrjones, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De overgang van @home van Ziggo heeft mij tot nu toe nog weinig goeds gebracht, wat mij opvalt is de betuttelende mail filter van Ziggo welke men heeft ingevoerd zonder de klant op de hoogte te brengen. De Spam filter is niet meer uit te schakelen en markeert ook op de lichtste stand veel mail, hier zit schijnbaar geen gradatie in. Echter heb ik zelf een prima spam filter en erger ik me mateloos aan het feit dat ik deze spamtagging niet kan uitzetten. De filter van Ziggo kan negatieve gevolgen hebben voor eigen spamfilters gezien een spamfiler false kan reageren op de tag {Spam?}
    Ziggo blijkt echter ook mail attachments te blokkeren op extensie. Prima als iemand hier gebruik van wil maken, maar ik ben zelf prima in staat om te beoordelen welke attachment voor mij gevaarlijk is en welke niet.
    Wat mij zeker irriteert is dat ik dit niet uit kan zetten en dat Ziggo hierover niet communiceert. Op de website kan ik hierover niks vinden.
    Mijn mail beschouw ik als belangrijk en ik wens toch echt zelf te beoordelen wat voor mij ongewenste en gevaarlijke email is, helaas denk Ziggo schijnbaar dat deze "service" door iedereen gewaardeerd wordt en wordt je dus opgedrongen.

    Wat van deze zaken kan ik uitzetten en kan ik anders instellen?
    Weet iemand waar een document te vinden is waarin men beschrijft wat men blokkeert en wat hierin de policy is?
     
  2. Je kan de discsussie over spam volgen in de thread: Spam sinds overgang van Orange naar Ziggo

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina