1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zenders zoeken: geen zenders gevonden

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Gerry!, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Die E48 op Cartoon ook op je samsung geeft aan dat de frequentie 356mhz niet goed doorkomt op je decoder, m.a.w. een signaal probleem.
    Deze frequentie heeft je decoder nodig om in ieder geval de zenders te kunnen installeren.

    Cees gaf eerder al aan:
    Je zult nu dus moeten zoeken wat jouw signalen problemen veroorzaakt (kabel, splitter, wandcontactdoos enz.). Indien mogelijk de decoder even aansluiten rechstreeks op de AOP.
     
  2. Hallo, dat zal ik morgen uitproberen, dan laat ik wel wat horen.

    Groetjes Gerry
     
  3. Hallo

    Volgens mij zijn de kabels goed alles is van Hirschman en de scartkabels hebben profigold.

    Ik heb de humax aangesloten op de directe lijn in de meterkast maar dan heb ik helemaal geen tv.

    Ik denk dat ik maar de oude samsung ontvanger blijf gebruiken en ook de ouder smartcard want die werken wel.

    Groetjes Gerry
     
  4. ik zit momenteel met eenzelfde probleem. bij installeren van de nieuwe humax ontvanger wil ik zenders zoeken en krijg ik geen resultaat bij de voor mijn gebied geldende instellingen. qua sterkte zit zo rond de 50%, kwaliteit op 100%. is die 50% wat me nekt en moet ik e.e.a. eerst optimaliseren of valt er iets anders te proberen?
     
  5. Nee, ik heb de humax maar opgruimd. incl smartcard. Ik gebruik mijn oude samsung, die werkt wel goed.

    Mijn vaste telefoon ook maar opgruimd, want ik kan nog steeds niet gebeld worden. Bellen kon ik wel maar niet het 0900 nummer van ziggo.????

    Met mijn prepaid-mobiel gebeld naar ziggo, in totaal op goed twee dagen 50 euro armer, en niemand aan de lijn, heb ik de moed maar opgegeven. ( Internet werkt wel goed. )

    Ik wens je heel veel sterkte.

    ps. Ziggo reageert op niets, ook niet schriftelijk.

    Groetjes Gerry :evil:
     
  6. Zou je aan kunnen geven in welke regio je woont, en dan met name Alphen a/d Rijn, Den Haag of elders?
    Welk type bedoel je overigens met de nieuwe versie van de Humax?
    De HD5000?
    Verder graag ook even de volledige instellingen die je gebruikt, dus freq, symbolrate, modulatie en network id.
     
  7. met nieuwe humax bedoelde ik eigenlijk slechts dat hij voor mij nieuw is. het is een ir-fox c. ik woon in breda (gebied A volgens die kaart), heb als frequentie 372, symbolen 6875 en netwerk id 1111. enig idee?
    waar ik aan zat te denken: ik heb die antwoordkaart nog niet teruggestuurd en heb mn pakketje al zo'n 2 weken geleden ontvangen. is dat nog een probleem?
     
  8. De signaalsterkte zegt bij de Humax-decoder niet zo veel. Zolang de kwaliteit maar 100 procent is.

    Het probleem zit hem in het Netwerk-ID. Deze is 5555 voor Breda (zie ook de bijgeleverde handleiding)

    Succes met de installatie!
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.6) PPC; 240x320; MDA Vario/2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
     
  9. anders voel ik me nu even heeeeeeeeeeeel dom. hij vindt nu gelijk kanalen, thanks a bunch!!:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina