1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kan wel bellen maar niet gebeld worden!

    :applause:Ook ik kan weer gebeld worden eindelijk.:applause:

    :oyeah::oyeah: Maar de nummerweergaven werkt nog steeds niet, heb hier al een klacht over ingediend maar zoals gewoonlijk krijg ik hier ook geen antwoord op! :oyeah::oyeah:
     
  2. Weer Telefoon

    Ook aan deze kant, een werkende telefoon, eindelijk na 3 maanden.

    Beetje vreemd maar na 3 maanden gewoon enthousiast omdat mijn telefoon het doet jaja en dat in 2008.

    Iedereen verder veel succes.
     
  3. Wat voor telefoontoestel gebruik je? Nummerweergave werkt alleen in combinatie met toestellen die geschikt zijn voor het FSK protocol.
     
  4. opgeloste storing telefoon

    IK sta nog vermeld op de lijst met storing in de telefoonverbinding, maar deze is hersteld op 24 november. Ik heb u daar op 24 nov. reeds een email gestuurd.
    Bedankt voor alle moeite
    EAM Riesthuis
    klantnummer12745510
     
  5. Bedankt voor je reactie
    Hier mijn gegevens.

    Mijn toestel :
    Chicago 800s (kpn)
    Dect-standaard
    Gap- standaard
    Modulatie- GFSK

    Bij Kpn altijd nummerweergave gehad.


     
  6. Na twee maanden weer telefoon!!!

    HALLELUJA!!!!

    Na twee maanden heb ik weer telefoon! Geheel te danken aan Anoniem! :thankyou: :applause::thankyou:
    Als hij mij niet had geholpen had ik over een jaar nog geen telefoon gehad. Ik ben zo blij dat alles weer werkt!!!:frons:

    Ik hoop voor degenen die nog steeds geen telefoon hebben dat ook alles snel opgelost wordt.....

     
  7. Zo zie je maar... wonderen bestaan nog! :wink:

    Ik hoop uiterlijk volgende week vrijdag ook te kunnen melden dat onze telefonieproblemen opgelost zijn.
     
  8. Jou toestel is dus niet geschikt voor het FSK protocol, en nummerweergawve zal dus ook niet gaan werken via Ziggo. GFSK lijkt veel op FSK maar is absoluut niet comptible en hetzelfde. Over het algemeen zijn toestellen van KPN (KPN gebruikt DTMF nummerweergave) niet geschikt voor FSK weergave wat vaak gebruikt word bij andere aanbieders.
     
  9. :shock: Dank je voor het duidelijk antwoord.
    Nu weet ik tenminsten waar ik aan toe ben.
    Wel jammer want ik heb dit toestel pas enkele maanden.


     
  10. Een losse nummermelder is eventueel een optie, bij elke bouwmarkt voor weinig geld te verkrijgen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina