1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zou zeggen: join the gang! Je bent niet de enige....
     
  2. :mrgreen: Jullie kunnen nog iets met de telefoon, het enige wat ik ermee kan is in de prullebak ermee :rolleyes:
     
  3. Ik heb nog geen aanvulling op de lijst, ik krijg de laatste dagen geen updates meer. Ik kom er op dit moment ook niet verder mee, ik ben niet de enige..
     
  4. Hier is het "telefoon-probleem" eindelijk ook opgelost ;)
    Kreeg eindelijk een bevestiging van KPN dat het nummer overgedragen zal worden aan een andere telefoonmaatschappij, Ziggo in dit geval, en warempel, alles werkt :)
     
  5. Ook 'mooi' zeg... Dus zelfs jij als Ziggo medewerker komt amper een steek verder? Het lijkt mij dat dat niet echt een bevredigend gevoel zal geven. Of zit ik ernaast?

    Ik heb voor mijzelf inmiddels definitief de limiet op 3 maanden gezet, hetgeen inhoudt dat ik 12 december (2008 uiteraard... :wink:) gebeld wil kunnen worden. Werkt het dan nog niet, gaat de hele boel de deur uit en zal ik op zoek gaan naar een andere aanbieder. Het lijkt me dat je toch wel kunt stellen dat drie maanden geduld meer dan redelijk is geweest?

    En nee, ik wil Ziggo helemaal niet afzeiken; ik wil gewoon een werkend product.
     
  6. Ik hoop voor je dat het binnen die periode opgelost is. En mocht dat niet zo zijn hoop ik voor je dat er dan geen problemen gaan ontstaan met een telefoonnummer wat je evt mee wilt nemen naar een andere aanbieder.
     
  7. kan weer bellen

    heb nu al een week lang weer telefoonverbinding, ik kan het bijna nog niet geloven.
    als het gekomen is door hulp van ziggomensen die hier op het forum zitten, dan wil ik deze onbekenden graag bedanken.
    ben alleen benieuwd of ziggo nog iets doet i.v.m. extra kosten omdat ik moest bellen met mijn mobiel of zitten er aan de top ook alleen maar graaiers ?
     
  8. Ook ik kan weer bellen, hoe zit het met betaling?

    Mijn nummerportering was ook verkeerd gegaan. Na 8 telefoontjes met de klantenservice en een klachtenbrief deed het inkomende verkeer het afgelopen vrijdag weer.

    Dat is dus meer dan 1.5 maand nadat Ziggo mijn alles-in-1 pakket heeft opgeleverd. Nu heb ik 2 maanden kosteloos abonnement. Wanneer gaat dat in? Op het moment dat de oplevering eindelijk is afgerond?

    Verder trouwens helemaal geen klachten meer, alles draait goed. De service desk was altijd vriendelijk, maar op de laatste 2 telefoontjes na heb ik elke keer een ander verhaal gehoord, moest zelfs maar bellen met oude provider, en die werd ook tot 3x toe de schuld gegeven. Ik heb nooit een terugkoppeling gehad van de status van mijn call, en ook nog niets gehoord van mijn klacht.
     
  9. Mijn ouders hebben nog steeds een probleem met de telefoon. Dit is nu al bijna een maand zo. Heb een formulier ingevuld hier op de site, maar het het idee dat daar niks mee gedaan wordt. Jammer dat ze het niet voor elkaar kunnen krijgen om een order door te laten lopen..

    Hoop niet dat het lang duurt want me ouders zitten al te kijken naar een eventuele andere aanbieder...
     
  10. Wij hebben weer telefoon na 2 maanden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina