1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. formulier ingevuld

    wacht op reaktie
     
  2. weer formulier ingevult

    heb weer formulier ingevult, ben benieuwt
     
  3. aan joostB,

    joost heb jij ook een grote achtertuin? want na 9 weken!!! mag ziggo wel geheel floriade 2009 (bloemen)opsturen naar je.
    man man 9 weken,wat een bevalling.

    sterkte.
     
  4. ik wacht ook al bijna 2 maand. lijkt erg moeilijk te zijn om de telefonie aan de praat te krijgen:censored:
     
  5. .....mmm Zigoo had beter 9 weken geleden bloemen kunnen zaaien in een kas...ze hebben nu wel de capaciteit van alle veilingen in Nederland nodig om alles goed te maken.........
     
  6. Probleem

    :applause::applause:OPGELOST:applause::applause: Eindelijk maar toch, het schijnt te kunnen. Vanmiddag nog maar eens met de helpdesk gebeld die mij direct doorstuurde naar de technische afdeling. Wat vinkjes goedgezet en probleem opgelost. Hartstikke mooi maar dat dit 9! werken moet duren hmmmm. Mensen met nog steeds belproblemen, succes!

    groet,
    Joostb
     
  7. hej, weer telefoonverbinding

    gisteren formulier ingevuld.
    tot onze grootste verbazing vanmiddag alweer telefoon na 6 weken dooie lijn te hebben gehad.:pompom:
    bedankt mensen die deze forum opgezet hebben.
    nog een vraag:
    wie weet het adres cq link in Utrecht (Ziggo)waar ik mijn declaratie kan indienen voor 6 weken mobiel bellen + info hierover.
     
  8. Was het echt een kwestie van een paar vinkjes :shock:, dat is toch moeilijk voor te stellen! Fijn dat het nu voor u werkt, maar negen weken(!) voor een paar vinkjes... ongelooflijk.
     
  9. Geloof me dat het niet alleen maar een kwestie was van een paar vinkjes zetten. Er is in de laatste weken heel hard gewerkt om de oorzaken van de telefonie problemen vast te stellen en op te lossen. De laatste reparaties in de databases zijn gisteren afgerond, daar waar het nog niet op individueel nivo was aangepast. Het grootste deel van de klachten moet hiermee opgelost zijn. De problemen die nog resteren vragen veelal individuele correcties die meestal een stuk sneller verlopen nu de root causes van het telefonie probleem opgelost zijn.

    Degenen die nog steeds problemen ervaren en die er niet mee verder komen met hulp v/d helpdesk roep ik op alsnog het formulier (nog een keer) in tevullen.

    Ik kan me dan verder concentreren op de formulieren van de laatste dagen en deze beschouwen als de actuele probleem 'gevallen'. Aangezin ik van veel gebruikers geen terugkoppeling heb ontvangen zit ik tot dusver met een vervuilde lijst die deels achterhaald is.
     
  10. Kon het me ook al moeilijk voorstellen. In databases met de omvang van jullie klantenbestand is het ook niet zo makkelijk om meteen de root cause aan te wijzen. Wel fijn dat er vandaag ook een hoop positieve geluiden te horen zijn!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina