1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. telefoon werkt niet

    mijn telefoon werkt niet vanaf afgelopen donderdag avond, toen was mijn laatste telefoontje, baal als een stekker, heb online een klachten formulier ingevuld
     
  2. telefoon

    Hij werkt ineens weer, gelukkig
     
  3. wacht op bevestiging klant

    In de lijst met in behandeling zijnde nickname's staat achter de mijne "wacht op bevestiging klant", de telefoon werkt nog steeds niet, Een PB-tje heb ik niet ontvangen, ik hoop dat dit de bevestiging is waarnaar gevraagd word?:?::?:

    Gelukkig zie ik nu dat er serieus naar m'n klacht gekeken word, waarvoor alvast dank, ik had dat nodig nadat ik al ruim 5-weken bezig ben.:roll:
     
  4. Ook snel nog even mijn Ziggo gechecked, hier staat bij mijn abbonement nog steeds een in-correct telefoonnummer, dit telefoonnummer komt ook terug op mijn factuur.
     
  5. overzicht aangepast en opnieuw voorgelegd
     
  6. al 6 weken geen telefoon van ziggo

    waarom niks van ZIGGO in de uitzending????????????, het is 3 weken geleden.
    Zijn alle problemen opgelost.
    Valt mij tegen dat jullie er in de uitzending NIETS over gezegd hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Hallo,

    Heb kabel van @home oftewel Ziggo (telefonie, televisie en internet).
    Sinds 09 oktober heb ik al geen telefoonverbinding meer.
    ik lag ook in de bewuste kruiwagen 3 weken geleden bij Radar.
    Volgens de directeur van Ziggo zouden alle problemen binnen 3 weken opgelost zijn, dat is dus gisteren.
    Maar mijn telefoon doet het dus nog steeds niet.
    Ben vorige week donderdag (6 november) op mijn mobiele gebeld door de storingsdienst van ZIGGO.
    Had mijn blauwe envelop uit de betreffende kruiwagen gevist.
    Het probleem was het volgende:
    Mijn netnummer 0523...... dat ik al jaren heb, was onbekend bij Ziggo nergens weer te vinden, op mijn adres was een 043... nummer gekoppeld.
    Zou hij zo spoedig mogelijk oplossen (ze werkten nu 7 dagen per week i.p.v. 5.
    Ik vertelde hem dat wij met onze mobiele telefoons erg veel kosten hebben gemaakt, zowel naar bellen met ZIGGO als overal elders naar toe.
    Kon vergoed worden door Ziggo, moest even bewijs opsturen, MAAR omdat ons gezin allemaal PREPAID belt is dit voor ons onmogelijk.
    DUS zegt Ziggo helaas.
    Hij deed mij een voorstel om mij€31,90 te vergoeden ( 2 maand telefonie).

    Dit vond ik een lachertje, omdat onze kosten ver boven de €100,- uitkomen.
    Sindsdien heb ik niets meer vernomen van de storingsdienst van ZIGGO.
    vrijdag 14 november bij mijn schoonvader gebeld (omdat mobiel veel te duur is).
    Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan te telefoon.
    Probleem uitgelegd nadat hij alles gecontroleerd via zijn scherm.
    Hij kon verder niets doen en wilde mij doorverbinden met een andere afdeling, maar ik kwam weer in de wacht en een bandje met een vrouwenstem vertelde dat de wachttijd i.v.m. drukte langer was dan 10 minuten, dus belt u later terug.
    Heb maar opgehangen.

    NU DOET MIJN TELEFOON HET NOG STEEDS NIET EN OMDAT DE DIRECTEUR VAN ZIGGO IN DE UITZENDING VAN RADAR HEEFT GEZEGD DAT ALLE PROBLEMEN BINNEN 3 WEKEN ZOUDEN ZIJN OPGELOST.
    ZIT HIJ NU MET EEN PROBLEEM,
    Maar RADAR heeft het gisteren in de uitzending niets over gerept

    vandaag 18 november maar weer met ZIGGO gebeld, na een kwartiertje wachten iemand aan de lijn. na alles getject te hebben moest ik mijn modem even van de stroom afhalen. (voor de 10e keer), daarna terugbellen.
    telefoon deed het natuurlijk niet, weer gebeld maar probleem lag bij de storingsdienst. en ik moest maar geduldig afwachten.

    op mijn modem branden alle lampjes normaal, zelfs TEL1.
    als ik de hoorn van de haak neem begint het lampje van TEL1 te knipperen.
    alleen heb ik een dooie lijn,
    en als men naar mijn nummer belt, krijgt men een ingesprektoon.



    HOE KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN
    Familie J Holtvluwer

     
  7. Is er iets meer bekend over de status en wat er aan de hand is??

    Achter mijn gebruikersnaam staat "hold??? verder onderzoek"

    greetz,
    Bassie

     
  8. nog geen telefoon

    Ondanks weer een toezegging, per mail en per telefoon door een manager bij Ziggo nog steeds geen telefoon. We gaan inmiddels de 9e week in zonder telefoon, ik denk niet dat het dit jaar nog gaat lukken....... Ik weet niet eens meer hoe dat ding werkt:oyeah:

    Joostb
     
  9. Fam. Holtvluwer

    Wil je het webformulier invullen,
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13994
    zodat ik het probleem met je gegevens onder de aandacht kan brengen.

    Ik kan niet beloven wanneer het opgelost zal worden. Er zijn immers ook nog gebruikers die nog steeds geen telefonie hebben, ondanks dat ze ook een formulier hebben opgestuurd. Tegelijkertijd zijn er intussen wel een deel opgelost.

    Anoniem
    ziggo
     

  10. ik heb je een PM gestuurd met nadere informatie
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina