1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. opgelost, was het maar waar, wederom een loze belofte

    :no::no::no:Ongelofelijk!! Hoe is het mogelijk dat er opgelost staat bij mijn probleem!! Dit is de tweede keer dat mij dit geflikt wordt door Ziggo. Ben alleen dinsdag gebeld door een medewerker van Ziggo die mij toezegde dat ik vrijdagmorgen weer zou kunnen bellen.Ook een (wederom waardeloze) belofte. Ik kan nog steeds niet bellen!! En je wordt maar aan het lijntje gehouden. Ik word er steeds schijtzieker van wat een stelletje incompetente leugenachtige oplichters!!:no::no::no:

    Joost


     
  2. Dus in 9 dagen is jouw probleem opgelost?! Sorry hoor, maar dat is nauwelijks reden tot klagen. Er zijn hier mensen die al meer dan 2 maanden op een oplossing zitten te wachten, dat is pas een serieus probleem!
     
  3. Joost je mag hier gewoon ook een pm over sturen, het kan best zijn dat ik het verkeerde nummer heb gebruikt. Ik kan het ook gewoon nakijken of ik een fout heb gemaakt.., behalve als je laatste opmerking ook op mij van toepassing is.
     
  4. Vind je die laatste zin nu echt nodig? Kan me je frustratie en boosheid goed voorstellen, maar om ziggo en haar medewerkers nu hiervoor te gaan uitmaken vind ik het andere uiterste. En hiermee wek je de bereidwilligheid van de hier aanwezige ziggo-medewerkers (in eigen vrije tijd) vast ook niet op.
     
  5. Nog geen telefoon ondanks vele beloftes

    Ja, die laatste zin moet er echt bij. Ik vind het waanzinnig dat men bij dit bedrijf zo met mensen om gaat. Als ik 1 keer mijn rekening niet betaal staat er een deurwaarder op de stoep. Als men in 8 weken geen telefoonaansluiting kan realiseren (waar wel braaf voor betaald wordt) en men een helpdesk heeft die leugens verteld en niet capabel is denk ik dat deze mensen incompetent genoemd mogen worden. En om terug te komen op de bereidwilligheid van Ziggo.... die is er niet. Niets ten nadele van de mensen die hier op het forum bereid zijn te helpen (wat al helemaal te gek is, als bedrijf hoor je problemen op een andere manier op te lossen) maar blijkbaar lopen ook deze mensen binnen hun eigen organisatie tegen een muur gezien het zeer geringe aantal problemen dat opgelost wordt!

    De vriendelijke manier helpt niet, men reageert nergens op dus dan op deze manier.:no::no::no:

    groet,
    Joost
     
  6. Ik snap dat je boos bent, geef je zelfs 100% gelijk dat je boos bent op Ziggo.

    Echter zit er tussen boos/kwaad/woedend reageren en een partij gaan schelden nog een wereld van verschil. In ben van mening dat een partij gaan schelden je sowieso geen stap verder helpt, hetzij via een forum, hetzij als je per email of telefoon contact met Ziggo zoekt. Als mensen zich wenden tot een partij schelden zetten ze daarmee zelf de deur dicht voor normale communicatie. Je scheld je baas of een collega toch ook niet uit?

    Mijn advies, laat je gesprekspartner (hetzij via forum, email of telefoon) weten dat je boos bent, maar blijf netjes en verlaag je niet tot het niveau van een partij schelden. Bereik je volgens mij (en veel communicatie trainingen) veel meer mee. Tis overigens maar een tip, wat je ermee doet moet je zelf weten.

    En ik vrees dat je hiermee de deur tot de bereidwilligheid van de medewerkers die hier op het forum zitten hebt dichtgegooid.
     
  7. Ik geef je gedeeltelijk gelijk met je opmerkingen/tips. Maar als je 8 weken lang tegen een muur van onbereidwilligheid loopt en je hebt een telefoon nodig dan is het een keer op.

    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Joostb [​IMG]
    En om terug te komen op de bereidwilligheid van Ziggo.... die is er niet.


    Deze opmerking slaat zeer beslist niet op de medewerkers van Ziggo die hier op het forum proberen te helpen in hun eigen vrije tijd. Het is een opmerking over de helpdesk en de mensen die brieven/ mails zouden moeten beantwoorden bij Ziggo, maar dit niet doen!

    groet,
    Joost
     
  8. We hebben telefoon......maar

    We hebben sinds vandaag weer telefoon.......maar nu hebben we een nummer van iemand uit Balk (0514) terwijl wij in Paterswolde(050) wonen......

    Heb nu wel kunnen bellen met de klantenservice en er werd meteen opgenomen. Klachten waren bekend bij Zigoo en deze worden doorgegeven aan de technische dienst...wordt vervolgt.:cry:
     
  9. zaterdagmiddag 15 november voicemailbericht op mijn mobiel dat mijn telefoonverbinding weer in orde moest zijn.
    het is nu zondagavond en ik kom net thuis en denk meteen even proberen maar helaas er is nog niks veranderd.
    dus mensen van ziggo, ik ga nog geen reclame voor jullie maken
     
  10. ik zal dit incident opnieuw voorleggen. probleem zou opgelost moeten zijn, maar tijdens mijn eigen check vanavond bleek het inderdaad niet te werken
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina