1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet om het een of ander, maar van de lijst met 60 personen is dus minder dan 7% opgelost en een evengroot percentage in progress. Van de overige 93% is de status dus nog net zo onbekend als sinds het aanmeldings formulier online is gezet, 11 werkdagen geleden. Als we dat oplossingspercentage even doortrekken, dan gaat het nog 146 dagen (!) duren voordat iedereen geholpen is?! Ik hoop toch echt dat dat niet waar is.
     
  2. hoe moeilijk?

    Vandaag hoorde ik van mijn tante dat een monteur daar had gezegd dat hij het probleem zo op kon lossen. Hij had alle tijd want het was rustig... Dat bleek ook uit het feit dat mijn tante vandaag had gebeld met decoder problemen (TV) en dat er vanmiddag al een monteur was?

    Wat is nu eigenlijk de moeilijkheid graad van de telefonie probleem?

    (ik heb niet gebeld omdat ik geen beltegoed meer heb en ik niet ovetuigd ben dat het zo opgelost zou kunnen worden)
     
  3. Heb je nog iets gehoord?
    Ik lees hier dat mensen na 5 dagen alweer telefoon hebben nadat er iets verkeerd is gegaan bij het omzetten in een alles-in-een pakket. Waarom duurt het bij mij nu dan al 6 weken? Ik heb toch hetzelfde probleem?
     
  4. je hebt helemaal gelijk, ik ben er vandaag niet aan toegekomen.
     
  5. in deze tijd dat alles draadloos moet weet ziggo ons wel aan een lijntje te houden.
    en als ik een mail stuur met vragen krijg ik alleen maar standaard reactie dat ik nog even geduld en begrip moet hebben.
    is er niemand bij ziggo die duidelijk antwoord durft te geven ?
    mijn geduld raakt na 5 weken echt op.
     
  6. Nou, maar goed dat je niet bij mij langs hebt moeten komen, want dan had je al een paar maanden bij mij in huis gezeten... :schater:

    Maar effe serieus: jammer dat ze jullie geen directe lijnen geven naar 2e lijns. Dat zou jullie werk toch een stuk gemakkelijker moeten kunnen maken.
     
  7. Leg uit: je komt als monteur niet verder dan de 1e lijn?

     
  8. Eindelijk goed nieuws (al blijft het eerst zien en dan geloven)

    Vanmorgen ben ik gebeld door twee Ziggo-medewerkers. De een belde naar aanleiding van de klachtmail die ik 20 oktober aan TrosRadar zond en de ander naar aanleiding van de officiële klachtbrief die ik 10 dagen daarvoor aan het hoofdkantoor van Ziggo in Utrecht verstuurd heb. Mij is uitgelegd dat de nummerportering vertraagd is door technische problemen met het activeren van het MTA IMAC nummer van de modem. De door mij gevraagde nummerportering is vandaag in werking gezet en woensdag a.s. is mijn Ziggo-telefoonaansluiting volledig operationeel, zo is mij toegezegd. Bovendien verstrekt Ziggo mij een alleszins redelijke geldelijke vergoeding voor alle kosten die ik heb moeten maken en voor alle ergernis die de volstrekt onnavolgbare gang van zaken bij Ziggo in de afgelopen zeven weken bij mij heeft opgeroepen. Als woensdag a.s. de telefoonaansluiting normaal blijkt te werken, gaat bij mij figuurlijk de :giveup: uit. Ik moet er nog aan toevoegen, dat beide Ziggo-medewerkers op mij een betrouwbare, uitermate klantvriendelijke èn competente indruk hebben gemaakt en mij (eindelijk) duidelijk hebben kunnen maken hoe qua techniek de vork in de steel zit. Ik ben hen daar zeer erkentelijk voor. Als nu alles goed gaat, heb ik na ruim 8 weken wachten, veel bellen, mailen en klachten indienen eindelijk het complete Alles-in-1 Plus pakket. Ik hoop, dat andere wachtenden hieruit ook moed en hoop kunnen putten.
     
  9. Nou dat is een meevaller. Ben benieuwd of ze iedereen gaan bellen die bij Tros radar een klacht heeft ingediend. Ik heb in ieder geval nog niets gehoord en de telefoon is nog steeds niet operationeel...
     
  10. Ik heb op 2 november het ziggo all in 1 pakket besteld, ik weet niet of het hiermee te maken had maar op 4 november stopte de telefoon ermee.
    Op 5 november contact gehad met ziggo allerlei mogelijkheden geprobeerd, maar dat mocht niet baten.
    Vrijdag 8 november weer contact gehad, nu werd ik doorgeschakeld naar de technische dienst in Groningen, weer allerlei dingen geprobeerd echter weer zonder resultaat, wel was de melding al in behandeling.
    Op 12 november viel mij op dat het lampje van de telefoonlijn niet meer knipperde echter nu had ik niet eens de ingesprektoon meer, maar er was dus wel iets gaande.
    En sinds vandaag (13 november)werkt de telefoon weer als vanouds en de upgrade van mijn internet was ook al doorgevoerd, nu alleen nog wachten op de digitale ontvanger.
    Ik heb nog contact gezocht met Anoniem maar het was al opgelost voordat die kon reageren.
    Dit is mijn eerste serieus probleem dat ik met athome/ziggo in al die jaren
    heb gehad.

    Jan
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina