1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Precies! Communicatie is alles en het gebrek hieraan is iets dat ik het management aanreken. Het kan toch gewoon niet zo zijn dat een klant voor 1 en het zelfde probleem meer dan 20 keer moet bellen en vervolgens nog geen steek opgeschoten lijkt te zijn? Als je je procedures en processen (bijv. onderscheid prioriteiten / bestaan van escalatieprocedures) in place hebt, kun je dit soort situaties voor zijn. Misschien is de totale doorloopsnelheid echt niet veel korter, maar je zou op z'n minst wat meer begrip krijgen van de klant.

    Ik waardeer het zeer dat user Anoniem hier extra informatie en updates geeft (je krijgt eindelijk het gevoel dat men echt serieus bezig is), maar die informatievoorziening zou eigenlijk onderdeel moeten zijn van de normale 'way-of-working'. Maar hopelijk gaat dat ook nog eens zo ver komen.
     
  2. IK zit vandaag 2 weken zonder telefoonverbinding.
    Ook ik heb het formulier op dit forum ingevuld maar ik zie mijn naam er niet tussen staan.
     
  3. Wachten op nummerportering

    Vandaag is het precies 7 weken geleden, dat ik het Alles-in-1 plus pakket van Ziggo heb besteld. Internet had ik al, digitale tv ook al (al moest de smartcard wel gerefreshed worden), een voor telefonie geschikt modem heb ik ook maar nog steeds geen Ziggo-telefoonaansluiting omdat de nummerportering nog niet heeft plaatsgevonden. Ik heb "voor de aardigheid" geturfd hoe vaak en hoe lang ik de afgelopen weken met de klantenservice heb gebeld c.q. geprobeerd te bellen om duidelijkheid te krijgen over wanneer de telefoonswitch wordt gerealiseerd:

    Aantal keren gebeld 36
    Aantal keren iemand aan de lijn 13
    Aantal keren geen verbinding/
    verbinding verbroken of
    te lange wachttijd 23

    Totale beltijd 4.23 uur

    Resultaat: ik weet nog steeds niet wat ik wil weten. Wel kassa voor de KPN!
     
  4. Al 6 weken geen telefoon

    Ik zie dat mijn status "hold" is, omdat "order missing"? Dit wil toch hopenlijk niet zeggen dat er nu niets gebeurd? Kan die order niet gewoon nog een keer ingevoerd worden? Pfoe, ik had nu toch onderhand gedacht dat het wel opgelost zou zijn, maar ik ben in zes weken nog niet veel op geschoten.

    Anoniem: heb je al een update over de reparaties die in het weekend zijn gebeurd? Zijn we iets opgeschoten? Enig idee hoe lang het nog gaat duren tot ik weer telefoon heb??
     
  5. onveranderd

    Beste anoniem,

    Helaas heeft het afgelopen weekend nog geen oplossing gebracht. Moeten we nu weer tot volgend weekend wachten og gebeurt er de komende dagen ook nog iets?

    alvast bedankt voor je reactie!
     
  6. Gezien het feit dat het morgen 'pas' dinsdag is, kunnen we mogelijkerwijs morgen nog resultaat verwachten. Mochten deze resultaten morgen of uiterlijk woensdag uitblijven, verwacht ik (gezien de toezegging van Anoniem) donderdag of vrijdag een update.

    Uiteraard hoop ik dat deze week het nodige opgelost zal worden. Woensdag zal ik inmiddels twee maanden (!) bezig zijn mijn probleem opgelost te krijgen... :cry:
     
  7. Wanneer heb je het formulier ingevuld. Ik heb n.l. niet alle formulieren van MGV ontvangen. Je mag het mij ook nog een keer sturen of alleen je klantnummer sturen
     

  8. Ik moet in jouw situatie even specifiek kijken of e.e.a. weer in beweging is. Laat me morgen e.e.a. even nagaan.
     
  9. A.s. maandag loopt de teller af voor Radar. Ik zal de komende dagen de vinger aan de pols houden.
     
  10. Ik hoop dat wat mij toegezegd is ook daadwerkelijk wordt waar gemaakt door ons bedrijf.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina