1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben druk bezig met alle klachten die in januari zijn doorgestuurd en die nog steeds niet opgelost zijn. Een deel is vandaag opgelost, volgende week hoop ik dat we de meeste problemen opgelost hebben
     
  2. n.a.v. telefoontje door ziggo medewerker d.d. 23/1

    Ik werd vandaag 2x benaderd door een Ziggo medewerker i.v.m. de telefoniestoring die ik namens mijn zuster heb aangemeld in het storingsformulier hier op het forum én aangemeld bij de Ziggo helpdesk.

    Korte omschrijving van het probleem:
    mijn zuster heeft sinds 18 november TV en telefonie van Ziggo. Zij kan met haar telefoon naar buiten bellen, maar zij kan alleen door telefoons vanaf het Ziggo netwerk worden gebeld.

    Zij kan niet gebeld worden vanaf andere operators.

    Wanneer iemand haar belt vanaf een Telfort / Vodafone / Online / KPN netwerk, dan geven deze operators aan dat haar telefoonnummer niet in gebruik is. Blijkbaar is haar telefoonnummer bij die operators niet bekend.

    Deze klacht is in november aan de Ziggo helpdesk gemeld, en voor het laatst op 10 januari jongstleden.

    De medewerker verzocht mij via het forum contact op te nemen om enkele aanvullende vragen te beantwoorden. Daar ben ik natuurlijk graag bereid toe.

    Graag reactie,

    Met vriendelijke groet,
    Richard Kurvers
     
  3. @anoniem: bedankt voor de update!

    Dat hoop ik ook.
     
  4. Richard,

    Ik heb je gisteren gebeld en het probleem laten onderzoeken.
    Het nummer staat zowel bij ons (ziggo) als bij Orange. Het nummer is dus in het verleden niet goed geporteerd. Het is ons niet bekend of het nummer in het verleden naar Orange over is gegaan. Het nummer zelf is uit een nummerblok van ziggo. Zolang het nummer nog geregistreerd staat onder orange kunnen gesprekken niet naar ziggo en betreffende aansluiting gerouteerd worden. Kun je me per PB aangeven of het nummer in het verleden onder orange is gebruikt.

    Anoniem
     
  5. Storing Telefonie verhuizing (ruim 1500 openstaande klachten!!)

    Heb zojuist dit formum ontdekt en ben blij te lezen dat meerdere mensen problemen ondervinden bij verhuizing van Ziggo telefonie. Ik heb sinds 6 december 2008 geen telefonie meer. Heb een alles-in-1 pakket. Internet en TV werkt wel, maar telefonie niet. Geen kiestoon...

    Heb denk ik wel 10 keer contact opgenomen met ziggo, zowel telefonisch als via het contactformulier. Antwoord: omvangrijke storing, u moet geduld hebben....

    2 weken geleden voor het laatst contact gehad met Ziggo. Had een zeer behulpzame vrouw aan de telefoon die alles uit ging zoeken. Het betreft een grote nationale storing van verhuizing telefonie. De medewerker wist mij te vertellen dat ruim 1500 mensen dezelfde klacht hebben. Het error team is op de klacht gezet. Men dat het probleem opgelost te hebben, echter na het opnieuw activeren, bleek het niet volledig te werken. Het error team moet nu opnieuw de klacht onderzoeken. Ze wist mij te vertellen dat het probleem nog wel 1 maand kon duren.

    Ik hoop dat meneer "Ziggo" anoniem wellicht ook voor mij meer informatie heeft, beter nog....een oplossing?

    Meer mensen deze ervaring...of nieuws?

    mvg

    Dave
     
  6. Begin eens met het formulier op dit forum in te vullen. Dat komt dan uit bij anoniem die het verder oppakt. Zie de eerste post in dit topic voor uitleg en de link naar het formulier zelf.
     
  7. nog een telefonie

    deze week zal het dan moeten gebeuren?.al lage tijd geen telefonie dus we zullen zien of ze hun belofte na komen tot vrijdag de tijd.

    mvg dick
     
  8. Er staat volgens mij wel wat te gebeuren deze of komende week.

    Dit leid ik af uit het feit dat mijn ziggo factuur deze maand nog niet gemaakt is, de laatste keer dat dit bij mij gebeurde (Sept/Okt) begon voor mij de ellende.
    Misschien eindigt het zoals het allemaal begon. :roll:

    Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die dit constateren?
     
  9. jeeeh, toch niet

    Heb sinds 9 dec. all in one pakket alleen de portering bleef maar achterwege.
    Diverse malen helpdesk gebeld, diverse malen werd mij beloofd terug te bellen en je raad het al, niets meer gehoord......
    Begin van de week het klachten formulier hier ingevuld en wat denk je??
    De lijn werkt!!!!!!
    Weet natuurlijk niet of het door het formulier komt of toch de helpdesk maar ik raad een ieder aan het in ieder geval te proberen.

    Update,

    Helaas plezier was van korte duur, alles het toch een weekje gewerkt.
    Krijg ik vandaag een brief van ziggo dat ik alsnog een nieuw nummer krijg(nee, nee ik heb nu alles naar wens.

    Helaas, kan nu helemaal geen gebruik van de telefoon meer maken, niet bellen en niet gebeld worden en mijn nummer nog kwijt ook, stelletje...:censored:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2009
  10. alweer geen telefoon en internet

    Ziggi Anoniem,
    helaas moet ik alweer een beroep op u doen. Mijn dochter kan alweer regelmatig niet bellen en internetten. Na contact met klantenservice zegt deze dat het aan hen ligt, de kabeltjes en dat ze een monteur kunnen sturen. Grote onzin natuurlijk, de fout ligt bij Ziggo. Er is al heel lang een alles in 1 pakket aangevraagd. Sinds een paar dagen nu pas digitale televisie na maanden wachten. Ik denk dat het administratief ook nog niet goed is en dat ze dus al veel te lang teveel betalen door 3 afzonderlijke pakketten. Nu moet ze naar mij komen om te internetten en de bankzaken te doen en de mobiele telefoon gebruiken.
    Kun jij hier iets aan doen?? Het klantnummer heb ik als het nodig is.
    Met vriendelijke groeten, M.Willems
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina