1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bert,

    Jouw klacht is op maandag 22 december doorsgestuurd naar een teamleider met het verzoek het probleem te onderzoeken en op te lossen. Ik ben blij te horen dat het nu bijna 4 weken later opgelost is. Helaas is dit nog niet voor iedereen gelukt.

    Groet,
    Anoniem

     
  2. Zoals in een ander forum ook al vermeld is mijn telefonie ook ineens werkend (nu al 2 dagen....voor zover ik dat de hele tijd kan testen)....Ik heb goede hoop.

    Wellicht toch met hulp van medewerkers hier, het formulier en klachten via de HD? Of was het toeval, een storing die verholpen....OF maar tijdelijk?>>?> Ik hoop dat het zo blijft.

    Ik wacht nog wel even af, blijf het testen, er komt nog een monteur.......EN ik hoop ook dat de twee toezeggingen die zijn gedaan door een vaste ziggo medewerker (financieel en administratief) worden nagekomen. Ik heb nog niets op papier daarvan gekregen....maar ik wacht het nog even af.

    GR
    TXS zonodig en we gaan het afwachten....
     
  3. Bedankt

    Hoi anoniem

    Heel erg bedankt voor je aktie om dit voor elkaar te krijgen!:thankyou:

    Ik hoop dat het voor alle andere slachtoffers ook snel geregeld kan worden.

    Groetjes

    Bert
     
  4. storing vanaf november

    nou ik heb al vanaf november geen telefonie en nog steeds niks.
    coax is er ook al achteraan maar alle 2 telefonie lijnen zijn dood.

    mvg dick
     
  5. van de wal in de sloot

    vanaf 1 oktober zijn we verhuisd binnen dezelfde gemeente (borne).laalles prima op deze datum telefoonlijn ok , fax lijn ok, internet ok,televisie ok.
    Maar toen begin november het probleem dat men ons niet kon bellen,wij zelf konden iedereen wel bellen. lijn 2 de faxlijn was wel goed dus gelukkig.daar ik veel fax voor mijn werk.
    Bellen mailen je weet het wel tja moeten een taak maken en technische dienst bla bla en ja daar kwam het antwoord eind december.
    De it specialisten in groningen zijn er mee bezig en begin januarie is het opgelost.
    Maar januarie was nog maar net begonnen 2 januarie geen telefonie/geen faxlijn dus alle 2 telefoonlijnnen dood.Dus maar weer bellen en mailen.
    Maar tot nu toe nog steeds niks. DE wanhoop is groot daar andere aanbieders ook problemen hebben.Alleen een vaste kpn lijn biedt soelaas denk ik maar kost veel meer, wie o wie weet de ziggo oplossing?.

    groetjes dick
     
  6. Ik begrijp het woordje "snel" niet in dit verband? Is 4 weken tegenwoordig al snel? Ja voor ziggo begrippen waarschijnlijk wel ja :schater::schater:

    Onze ziggo lijn is nu reeds 2 weken zo dood als een pier. De TD "is er mee bezig"...

    Overigens ben ik héél blij voor Bert, aan zijn lijdensweg is bijna een eind.
     
  7. weer niet kunnen bellen

    Mijn dochter kan alweer niet gebeld worden, ze kan wel zelf bellen. Ik ben dus weer afhankelijk van de mobiele telefoon om haar te bereiken.

    Het is goed gegaan vanaf 16 december na een hele tijd problemen. Waarom nu ineens weer niet bereikbaar op de vaste lijn? Wat gebeurt er bij Ziggo???

    Anoniem : kun jij iets hieraan doen?
     
  8. Heeft ze haar modem al gereset ?
     
  9. Modem resetten , is blijkbaar een MODE woord geworden, hoelang ? 1 min. of 24 uur ? meestal helpt het niet, maar is wel een goede DOODDOENER geworden voor het BLIK HDmedewerkers.
     
  10. 't Zou mooi zijn als hier een nieuwe lijst met actuele status beschikbaar komt.

    Ik wil zelf ook wel eens weten hoe het met mijn TWEE opdrachten naar de TD staat...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina