1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Telefoon werkt bij mij nog steeds niet. (ongeveer vanaf de 15e )
    Ziggo stuurde mij dit antwoord:

    Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij onze Technische Dienst. Zij doen hun uiterste best om uw verbinding te herstellen.
    Eindelijk een ander emailbericht dan de standaard berichten.
    Ik hoop dat het snel weer gaat werken!

    (oh ja anoniem, kun jij nog wat zinnigs zeggen over die snelheden, die niet kloppen bij het abonnement. Ik heb mijn abbo laten omzetten naar een alles in 1 extra maar heb sindsdien niks meer van ziggo gehoord en de snelheid is nog steeds zoals in dit topic)
     
  2. zonder klantnummer kan ik niets controleren
     
  3. Mijn ouders hebben nog steeds geen telefonie. Bellen kunnen ze wel, gebeld worden niet. Hun abonnement van de mobiele telefoon loopt 8 januari af en dan hebben ze echt telefoon nodig. Mijn vader heeft onlangs een hartinfarct gehad en het ziekenhuis moet hem ook kunnen bellen. DE NOOD IS DUS HOOG! en hun geduld raakt nu naar 2 en halve maand (bijna 3) toch echt op!

    Ziggo doe er wat aan, dit lijkt namelijk hélemaal nergens meer op!!!
     
  4. Heb je een PM gestuurd met daarin enkele gegevens.
    Alvast bedankt voor je tijd! :)
     
  5. RoWa2008: kijk even bij je priveberichten !
     
  6. 3 maal probleem opgelost. mijn naam mag van het lijstje, alle kennisen zijn geholpen.

    bedankt,

    berrie.
     
  7. Alles in 1

    Hoi,

    Half december hebben ons ziggo pakket omgezet naar alles in 1.
    En sindsdien begon de ellende, we kunnen nog wel bellen, maar niet gebeld worden...Hij gaat dan 1x over en dan stopt die ermee. Flink waardeloos dus helemaal zo rond de feestdagen!

    Verschillende keren met Ziggo gebeld, en enige wat je dan terugkrijgt per mail is de volgende reactie?
    Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij onze Technische Dienst. Zij doen hun uiterste best om uw verbinding te herstellen.
    Wij streven er naar de problemen binnen 3 werkdagen voor u op te lossen. Helaas is dit in een aantal gevallen niet te realiseren. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld. Wij gaan er van uit dat u weer snel naar tevredenheid gebruik kunt maken van uw abonnement van Ziggo.

    Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder en doet de telefoon het nog steeds niet. Ook gaan er kosten van mn vader zn mobiele telefoon af wanneer hij met de vaste lijn naar Ziggo belt en tevens gaan er kosten van de mobiele telefoon af, wanneer je probeert te checken of de telefoon het al weer doet. Kortom erg slecht!

    Hopelijk brengt dit forum ons een stap verder in de oplossing!
     
  8. Hier ook maar even,

    Mijn modem kan zich weer aanmelden, maar ik bel nog steeds met een nummer uit regio Venlo terwijl ik in regio Almelo woon. Mijn originele nummer is nog steeds gekoppeld aan iemand uit regio Kampen.

    Gister heb ik hier e.e.a. over aangegeven in het opnieuw ingevulde formulier.

    Dus gaarne alleen de administratie opschonen zodat ik mijn orginele nummer weer aan mijn abbonement heb hangen, volgens de telefonische en mail Helpdesk moet het Error-team dit doen.

    Bedankt alvast voor deze eerste horde als deze stap is veroorzaakt door dit forum. Nu de rest nog....
     
  9. Niet om een lullige opmerking te plaatsen, maar als je vader wegens zijn gezondheid zo dringend een telefoon nodig heeft lijkt het mij persoonlijk erg verstandig om een mobiele telefoon te behouden, hetzij met een abonnment, hetzij een prepaid toestel. Wat als je vader ergens buiten of onderweg is, daar werkt de vaste lijn sowieso niet. Dan kan hij met een mobiele telefoon altijd nog iemand bereiken, en dat lijkt mij persoonlijk wel een fijn idee voor hem, maar ook voor zijn familie.
     
  10. He, he, hij doet het!

    Eindelijk, na drie maanden, is het ZIggo gelukt mijn telefoon aan de gang te krijgen:pompom:. Hartelijk dank voor wie daar een helpende hand in gehad hebben. Zelfs mijn oude telefoonnummer (van KPN) is bewaard gebleven. Ben benieuwd of mensen die nog wel kennen :wink:.
    Mijn eerste inkomende gesprek was van een mevrouw die me een beveiliging wilde verkopen.....:lol:.
    Vandaag heeft mijn vrouw me mobiel willen bellen maar ze kreeg toen nummer onbekend of iets dergelijks, een paar uur later ging het wel goed.

    Nu het vervolg, de financiele afhandeling maar eens opstarten. Ik heb zo'n hekel aan dit soort zaken :sad:. Wat mij betreft geven ze me een jaar lang gratis alle TV zenders en dan vind ik het best. Valt dat te regelen???
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina