1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Status telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door anoniem, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :applause:Yes! Ons telefonieprobleem is opgelost!:applause:

    Ik ben blij dat het uiteindelijk toch nog goedgekomen is. Mensen die nog steeds tobben met een telefonieprobleem, wil ik nog veel sterkte toewensen. Hopelijk is er 'slechts' nog sprake van de laatste loodjes.
     
  2. Mensen bedankt voor de reacties.
    Ik heb het probleem van de nummerweergave opgelost door een nieuwe telefoon te kopen.
    Gisteren ben ik bij de Primafoon geweest en het probleem uitgelegd en ze ook verteld dat ik nog niet zolang geleden de telefoon chicago 800s (kpn) bij hun gekocht had.
    Ondanks dat ik nu bij KPN weg was deed ze me het voorstel om een nieuwe set te kopen (Siemens A 585) tegen de helft van de prijs en de oude dan als extra handset te gebruiken.
    Dit ter compensatie voor de niet goede informatie welke ze me bij de aanschaf een paar maanden terug van de chicago 800s hadden gegeven.
    Nu ik alles heb aangesloten werkt het allemaal perfect.

    Probleem opgelost en een hele grote pluim voor
    :applause::applause: KPN PRIMAFOON -MAKADO BEEK. :applause::applause:
     
  3. Ik wil ook wel weer eens bellen en/of gebeld worden

    Hoi

    Ik weet niet wat de grens is om "behandeld" te worden maar ik zit vanaf 9-10-08 zonder telefoon. Ziggo heeft mij wel afgemeld bij de KPN maar niet bij zichzelf aangemeld als telefoonklant. Gevolg is geen telefoon en verkeerde rekeningen (niet de alles-in-1 aanbieding). Daar zullen we ook nog wel een poosje zoet mee zijn.
    Wie wil/kan mij een PB sturen hoe ik het opgelost moet krijgen. De helpdesk ben ik na meerdere gesprekken en niet nagekomen toezeggingen ook niet zo blij meer mee.

    HELP :giveup:
     
  4. dochter en schoonzoon kunnen weer gebeld worden

    Dankzij het invullen van het formulier gisteren en de hulp van "Ziggoanoniem", kunnen mijn dochter en schoonzoon vandaag weer gebeld worden op hun vaste nummer.
    Anoniem : bedankt hiervoor !
    Wat via de storingsdienst niet lukte, is nu meteen geregeld!
    Alle andere lotgenoten die nog problemen hebben, veel succes.
     
  5. Telefoon werkt weer!

    :applause:Ik wil even doorgeven dat mijn telefoon weer werkt!
    Heeft wel ruim 2 maanden geduurd. Maar na mezelf op deze site te hebben aangemeld via het formulier, werkt mijn telefoon weer ( anderhalve week later na aanmelding)
    Toeval of niet, toch bedankt!
    Gr. Patricia:)
     

  6. niets is toeval
     

  7. Dan erg bedankt!
    Ben blij dat de telefoon weer werkt!
     
  8. Ik ben het zat - wederom storing!

    Sinds 17 mei hebben wij regelmatig last van storingen op telefoon en internet. Naast storingen hebben wij veel last van onregelmatig en sterk wisselende internet verbindingen. Ergens in juni hebben wij uiteindelijk een versterker gekregen omdat het signaal niet optimaal was.
    Rond halverwege oktober weer geen telefoon en internet gehad. Er zou een grote groepsstoring zijn en heel omgeving hoofddorp/vijfhuizen had er last van. Blijkt een lulverhaal, want meerdere buren hadden geen probleem. Uiteindelijk voor elkaar gekregen dat er iemand op 21 oktober langs zou komen. Er is dus niemand gekomen. Was mijn vrouw voor niets thuisgebleven, terwijl het vakantie was en ze wat met de kinderen wile doen. Blijkt dat ze de monteur op de 22e hadden ingepland! Ondertussen had het modem "zichzelf weer gereset" en er was beloofd dat er contact opgenomen zou worden om de boel te controleren en door te meten. Er heeft NIEMAND meer gebeld. Sinds gisteren kunnen wij niet meer normaal bellen of gebeld worden. Wij zijn niet te horen aan de andere kant, terwijl wij de anderen dan wel horen. Soms (1 op de 4 keer gemiddeld) doet de telefoon het wel goed. Vandaag 4 keer helpdesk gebeld. Alle mogelijke reset-acties, andere telefoon directe aangesloten op moden, maar probleem blijft bestaan. Nou, dan maar een monteur inplannen... Deze kan pas op 2 januari 2009. Moeten we verdomme maar twee weken met een gebrekkige service werken. Dit is gewoonweg niet normaal meer! De maat is bij ons vol!! Ik heb totaal geen vertrouwen meer dat het ooit goed zal komen met Ziggo.
     
  9. Probleem opgelost:

    16 weken zoner tweede telefoonlijn te hebben gezeten bleek het een "klein"foutje van hun te zijn.

    Ze waren vergeten ons tweede telefoonnummer van @Home naar Ziggo over te zetten.

    Wat een klusje van 10 min bleek te duren heeft 16 weken opzich laten wachten.


    Probleem is nou opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina