1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Garantie op modem?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door SstennizZ, 8 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds een paar maanden moet ik elke dag minimaal 1 keer mijn router resetten, omdat deze geen verbinding meer krijgt met het internet.
    Ik dacht in eerste instantie dat dit aan de router lag, maar zit inmiddels aan mijn derde nieuwe router en heb het probleem nog steeds!
    Nu heb ik al een jaar of 5 dezelfde modem van Casema, dus heb ik zo het vermoeden dat daar het probleem in zit. Weet iemand of ik die zelf op kan lossen of er misschien garantie op dat modem zit? Heb nu al een paar keer naar ziggo gemaild, maar krijg ik geen reactie op en die wachtrijen bij de storingenlijn zijn echt achterlijk lang door al die internetstoringen bij het fijne ziggo.....
     
  2. Modem is eigendom van Ziggo.
    En over welke internetstoringen heeft u het?

     
  3. Ja dat wist ik ook wel... Maar dat veranderd de zaak niet..
    En ehh nou de afgelopen maanden is er bijna elke week wel iets met het internet of de mail. en aangezien half nederland dan aan de lijn hangt met ziggo is het haast niet mogelijk om nog iemand aan de lijn te krijgen bij een niet storings gerelateerd probleem.
     
  4. Kwestie van in het keuzemenu de juiste button indrukken....maar nee, half Nederland hangt niet aan de telefoon met Ziggo en er zijn de afgelopen maanden niet elke week problemen geweest met internet of mail.

    Laat uw modem door de helpdeskmedewerker doormeten en kijk of uw een stabiel signaal heeft. zo ja, dan toch eens een eventuele fout in uw huisinstallatie zoeken.

     

  5. Alweer zo'n antwoord waar ik niks mee kan..
    Wake up and smell the coffee, na die serverwisselingen en nu weer de email aanpassingen zijn er heel veel storingen geweest. Dat geeft de helpdesk zelfs toe. Maar goed, lekker nutteloze discussie dit.

    Ik wil mijn modem best door laten meten, maar ga daar niet een uur voor aan de lijn hangen.. Dan hadden ze het servicenummer gratis moeten maken.. Ben natuurlijk niet de spekkoe van ziggo. En fout in mijn huisinstallatie is onmogelijk. 1, ik kom niet uit een ei, 2 alles tussen de muur en het modem en het modem en mijn pc is al twee keer vervangen geweest. heeft niets geholpen...
     
  6. Als u niet de helpdeks wilt bellen om fouten uit te sluiten is dat prima. u bespaart daar idd een (lokaal tarief) telefoonkosten mee uit. Weegt dat op tegen een oplossing van uw probleem?
    En nee, dit is geen discussie; ik geef u een advies.


     
  7. Ik had het over de discussie over het wel of geen storingen.
    Ik ben de service desk een beetje zat, omdat ik nu bij elkaar al bijna 2 uur aan de lijn heb gehangen en nog steeds alleen het bandje gesproken heb. Ben zelfs al creatief met doorkiezen geweest...
    Ook heb ik al twee contactformulieren en een storingsmelding gedaan. Ook hier krijg ik geen reactie op.
    Ik word er een beetje moe van om elke dag mijn router te moeten resetten om weer op het internet te kunnen..
     
  8. Ik heb u een PB gestuurd

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina