1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten wijzigen abonnement

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door RJMulder, 7 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet dus, als je vandaag een downgrade aanvraagd, gaat dat in op 28/2/09, er is één maand tijd.
    Het zelfde met opzeggen, zeg je nu opzegd (eind januari 2009) dan gaat de opzegging op 28 februari 2009 in.
    Unknown heeft gewoon gelijk, Unknown geeft ingangs datum ik geeft datum van beëindiging.

    Even voor alle duidelijkheid.
    Aanvraag downgrade (b.v.) op 27/1/2009, datum ingang is dan 28/2/2009, effectueel lagere snelheid en ingang ander abonnement 1/3/2009.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2009
  2. Klopt bij deze bevestigd. Toevallig een wijziging doorgevoerd in Januari en is actief per 1 maart en wordt gewijzigd op 28 feb.
    Dus dit klopt. :frons:
     
  3. Het is per de eerste van de volgende maand. Op 27/1/2009 downgraden betekent dat het op 1 februari 2009 in gaat. Dit blijkt uit de aanvullende voorwaarden die ik hierboven heb geciteerd, die op de site van Ziggo te vinden zijn. Ziggo past de regel inderdaad toe zoals hierboven vermeld door ikkedus en interneppen, maar dat is dus verkeerd. Ik heb hierover al contact gehad met Ziggo bij mijn eigen downgrade en zij hebben mij gelijk gegeven. Je zou dus Ziggo even kunnen mailen dat de wijziging op 1 februari (in ieder geval administratief) is ingegaan, mocht dit verkeerd gaan, Interneppen.
     
  4. Ok. Ik heb nog even contact gezocht met de helpdesk. De persoon die ik sprak wist dit niet en gaf inderdaad toe dat ik meer wist.

    Ze zou de datum aanpassen naar eind van de maand (Januari) en een nieuwe bevestiging toe sturen. Zie wel dat ze al een factuur klaar hebben staan voor de februari maand met het duurdere pakket. Dus het zal er wel op neer komen dat ik deze maand het duurdere pakket nog steeds voor moet betalen en minder snel internet hiervoor krijg. Of zou het systeem zo slim zijn om de te veel betaalde kosten uit zichzelf te crediteren? Zal wel weer bellen worden hierover :schater:
     
  5. Als de downgrade daadwerkelijk per 31-01 ingaat, zal dit op de volgende factuur automatisch gecrediteerd worden. Daar hoef jij niks te doen, en Ziggo zelf ook niet.
     
  6. Ok. ik kan het toch niet laten, dus reageer ik maar.

    Lees!
    Er geld één maand opzeg termijn!
    Éen maand = ongeveer 30 dagen.
    Op zeggen per 27/1/2009 betekend dan dat de opzegging per 28/2/09 ingaat en niet per 1 feb.
     
  7. Kijk eens even bij mijnZiggo: dan kun je zien dat als je vandaag opzegt, je contract per 1 maart beeindigd wordt.:)
     
  8. Even opzeggen in Tess gegooid.
    Krijg je letterlijk deze tekst.

    Opzegging op 13 mei betekent dus: 1 juni gaat de opzegtermijn in en 30 juni is de einddatum van het abonnement.
     
  9. Dat word hier dus al de hele tijd geroepen?

    Als je dus op 14 feb opzegt dan gaat in jou woorden de opzegging in op 1 maart, en is 31maart de einddatum van het abonnement.
     
  10. Klopt, maar kon 't toch niet laten.
    Sommige mensen kunnen wel lezen, maar willen het niet begrijpen denk ik.
    Ik hou hier maar over op.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina