1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wachtwoord email??

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door elisa, 7 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo (casema) accepteert ineens mijn wachtwoord niet meer om mail op te halen. Geen nood, ik reset mijn modem. Helpt niet. Ik log in met de webbrouwser, geef mijn gegevens op, tik mijn klantnummer in en kan mijn wachtwoord herstellen door het tweemaal in te tikken.
    Mooi niet. Het opgeven van een (nieuw) wachtwoord lijkt in een oneindige loop te schieten.
    Tssss... :pompom:

    gegroet,
     
  2. Je weet dat je nu als usernaam je hele emailadres (dus naam@casema.nl denk ik bij jou) moet gebruiken?
     
  3. Wist ik niet. Hoe moest ik het weten?
    Tot 7 november haalde mijn e-mail programma keurig de post binnen.
    Thnx voor de tip. Ik geloof dat het werkt.
     
  4. Heb je dan per mail geen bericht gehad? Ik drie keer, met iedere keer een herinnering.
     
  5. Niet dat ik weet.
    Tenzij die berichten onbedoeld bij de spam zijn beland, wat ik niet geloof.
    Ik heb namelijk jaren bij xs4all gezeten en daar een 'pack' aangehouden zodat ik mijn oude email-adressen kan blijven gebruiken. Wat op mijn account bij casema binnenkomt is echt weinig en vrij makkelijk te bekijken.
    Nouja, probleem van geen mail binnenkrijgen is ondertussen opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina