1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve signaal maand uit de lucht!

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Cappelini, 7 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Provisioning Error

    Vandaag maar eens met de Ziggo Helpdesk gebeld omdat ik nog steeds een Provisioning Error krijg bij de installatie van Interactieve Televisie. Je merkt echt dat de kennis op de 1e lijns mbt VOD beneden alle pijl is en er echt wat aan opleiding gedaan moet worden. Tot 3 keer toe probeert men me door te schakelen naar een 2e lijns maar dat lukt niet echt en ik kom steeds weer op de 1e lijns uit. Je krijgt daar steeds weer de standaard vragen voor je kiezen en ze resetten vervolgens vanaf afstand de Cisco. Zonder resultaat natuurlijk. Volgens mij is het een netwerk probleem. Ik heb thuis niets gewijzigd en voor de werkzaamheden werkte het prima. Na 70 minuten aan de telefoon gezeten te hebben begin je echt zwaar geirriteerd te worden.Ze hebben nu beloofd dat ik terug gebeld ga worden door een 2e lijns collega, dit is inmiddels 2,5 u geleden. Nu maar afwachten. Grrrrr.
     
  2. Vandaag maar weens gebeld met Ziggo aangezien ik niet ben teruggebeld door de 2e lijns. De 1e lijns Helpdesk medewerkster belt me direct terug (zodat ik niet verdere telefoonkosten heb) wat prijzenswaard is. Vervolgens kom ik eindelijk bij iemand terecht die kennis van zaken heeft.
    Na een aantal zaken geprobeerd te hebben, ziet hij ineens het licht. Hij verwijderd uit hun systeem de koppeling met het modem in mijn Cisco. Hierna loopt de activatie wel goed en werkt alles weer.
    Volgens hem zou het systeem een modem moeten kunnen herkennen als deze al een keer geactiveerd is geweest, waarna de activatie (na het terugstellen naar fabrieksinstellingen) vanzelf weer door zou moeten lopen. Bij mij gebeurde dit dus niet.
    Hij belde zelfs vanmiddag nog terug om te melden dat hij dit had getest op de Cisco's bij hun en dat het daar gewoon werkte. (perfect, eindelijk een goeie Helpdesk medewerker, clonen deze man).
    Hij verwacht dat mijn situatie een incident is geweest en dat het de volgende keer weer goed zal gaan.
    Mocht iemand dus dezelfde situatie als ik meemaken, vraag dan of ze het geactiveerde modem uit hun systeem verwijderen, waarna je weer gewoon kunt activeren.
     
  3. Je hebt zeker geen direct telefoonnummer van deze man :wink:
     
  4. Je ik geloof het wel, moet je anonymous intoetsen, dat stond in de display:lol:
     
  5. Volgens mij zit diezelfde anonymous gewoon hier po het forum :mrgreen:
     
  6. ik neem aan dat we weer een maand extra krijgen, want het schiet niet echt op zo met 2 films per categorie....
    of misschien maar weer dreigen met kassa etc, want dat hielp de vorige keer ook...
     
  7. Yay! Monteur vandaag langsgeweest, eindelijk een monteur die er wel verstand van had dus nu eindelijk goede WCD en versterker geplaatst.

    En waarempel:
    - EPG ineens tot woensdag ipv slechts 2 dagen;
    - Uitzending gemist werkt.

    Ik ben dus blij!

    Films werken niet, maar dat blijkt te komen doordat mijn gratis preview verlopen bleek te zijn. Gaan ze nog proberen wat aan te doen.

    Top! Ze zijn er dus wel, Ziggo monteurs die weten wat ze doen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina