1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve signaal maand uit de lucht!

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Cappelini, 7 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. interactieve tv

    Gisteren interactieve tv en uitzending gemist geprobeerd, na een brief van Ziggo dat alles weer zou werken.
    10 sec stroom eraf, effe wachten en ....... alles werkt tot volle tevredenheid.

    Kees
     
  2. ook jouw tv-theek?
     
  3. Heb ook die brief gekregen. Decoder gereset vandaag. TV-Theek werkt wel, maar het aanbod is zeer karig. Per film-categorie slechts 1 of 2 films. Ook in de andere categorieen zoals TV, Kids en Documentaires staat nauwelijks content.

    Hopelijk wordt het nog beter de komende tijd.
     
  4. ok dat is dus bij iedereen zo, ik ga daar morgen even achteraan :)
     
  5. dus de 2 films per categorie is dus wel correct??????

    dan werkt het bij mij dus wel, alleen had ik wat meer films verwacht
     
  6. Een maand geleden stonden er nog een stuk of 100 films op! Inmiddels zijn dat er nog maar een paar inderdaad. Er is dus eerder sprake van een verslechtering.
     
  7. Het moge duidelijk zijn dat dit niet correct is :roll:
     
  8. Ik krijg ook vandaag nog een Provisioning Error als ik Interactieve TV probeer te activeren. Stekker eruit en opnieuw starten blijven zonder resultaat. Kan het weer beschikbaar zijn van de VOD servers afhankelijk zijn van de locatie waar je woont?
     
  9. Nee, het is in het gehele Casema gebied weer beschikbaar. Haal de stroom er nog eens af en laad daarna de fabrieksinstellingen. Probeer daarna de totale setup nog eens uit te voeren, dus de normale setup en de interactieve daarna.

    suc6!
     
  10. Netbios, Ik heb precies gedaan wat je gevraagd hebt, met het zelfde resultaat (Provisioning Error). Het lijkt er op dat hij absoluut geen verbinding kan maken, want het duurt erg lang. Voorheen heeft het gewerkt, ik heb zelf is de periode waarin de werkzaakheden plaatvonden soms gewoon uitzending gemist kunnen kijken. Mijn signaalsterkte is 100% ik gebruikt een dure aansluitkabel dus daar kan het niet aan liggen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina