1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

4 weken problemen na aanvraag

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Raz0r, 7 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste forum leden,

    Zo'n 4 weken geleden heb ik besloten over te stappen naar een All-in-One Extra pakket van Ziggo.
    Even een belletje gepleegd en dat was geen probleem.
    Echter is er een probleem met mijn adres gegevens.

    Deze schijnen al ruim 2,5 jaar op oude adres te staan (terwijl ik toch netjes verhuizing door gegeven heb destijds en dit ook netjes met een verhuispakketje beantwoord werd.

    Sinds dat telefoontje kan ik NIET meer gebeld worden (wel uitbellen behalve naar ziggo helpdesk?¿) en ondervind ik dagelijks problemen met mijn Internet (wegvallen, disconnects) en heel veel storing op DigiTV.

    Na vele telefoontjes (eerste week 2 a 3 keer en vervolgens na elke week weer eens navraag doen) naar storingsdienst, verhuisafdeling, enz enz krijg ik het volgende verhaal.

    "Vanwege foutieve adres gegevens en het systeem vast gelopen is zal ik uw verhuizing handmatig doorzetten, deze staat namelijk fout ingevoerd, binnen paar dagen is het probleem verholpen en kan u weer gebeld worden"

    Maar er veranderd niks, weer maar eens bellen.
    "Soort gelijk verhaal maar order staat al wel op stap 4 van 6."

    Week later weer:
    "Weer zelfde verhaal maar nu staat order ineens op stap 3 van 6 maar we zullen hem door zetten naar betreffende afdeling"

    Al met al zijn we 4 weken verder, vermogen weg gebeld aan de helpdesk welke je elke keer afschepen met zelfde "L*L" verhaal.

    Tussentijds via email functie aangegeven (als zijn eerste officiele klacht en melding) dat het nu z.s.m. opgelost moet worden. Krijg precies zelfde verhaal terug.

    Nu wilde ik het nog eens via brief doen en vraag me af in hoevere ik in mijn recht sta om er een zaak van te maken aangezien hun hun leveringsplicht niet nakomen?
     
  2. Heb je het formulier op onze site al ingevuld?
    Zie de eerste post in dit topic. Dan komt je telefoonklacht in elk geval snel bij het oplosteam terecht. Dat wil niet zeggen dat het dan direct opgelost is, maar misschien gaat het sneller, ondanks dat die nog heel veel storingen moeten oplossen wat veel tijd kost.
     
  3. Was een beetje terughoudend omdat mijn probleem niet echt naar aanleiding is van de migratie maar eerder na een telefoontje wegens een upgrade van abbo.

    Mijn probleem schijnt al bij 1 of ander team te liggen maar er zit totaal geen schot in.
    Al 3 weken hoor ik hetzelfde verhaal.

    Tijdens eerste telefoontje (upgrade belletje) zou het zo opgelost zijn.
    Er moest een verhuizing opgestart worden (vreemd werk al ruim 2,5 jaar zonder problemen op nieuwe adres) een simpele adres wijziging schijnt niet mogelijk te zijn maar moet een verhuis traject opgestart worden!
    En sinsdien alleen maar gezeur met zo ongeveer alle producten van Ziggo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina