1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beëndiging lidmaatschap

Discussie in 'Gebruikersforum - Vragen & opmerkingen' gestart door ziggo-user, 7 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. bedankje

    Ziggo-user bedankt voor de ondersteuning die je gaf op het forum en succes met je nieuwe baan.
     
  2. Ik loop nog niet lang mee op dit forum, maar Ziggo-user in elk geval bedankt voor al je inzet op dit forum! Veel succes in je nieuwe functie!
     
  3. Thanx voor al je hulp!

    Succes met je nieuwe job!
     
  4. Tot ZIGGO..

    Hej Ziggo-User,

    Voor het geval je dit nog eens leest...ook van mijn kant BEDANKT! Het werkt nog steeds alles naar behoren. En dat zal ook wel zo blijven. Immers, géén provider kan zich vrijwaren van storingen, van welke aard dan ook. Wat dat betreft is er nu dus niks te klagen, althans van mijn kant. Mag ook weer eens geschreven worden.

    Nu nog kijken of m'n faktuur in december(zou dan het allesin1Plus tarief moeten zijn) klopt, met dat hele gedoe van order erin/order eruit/ order zoek etc..

    Veel werk plezier in je nieuwe functie en tuurlijk, altijd je gezin op plaats nummero 1..
    We werken om te leven en we leven niet om alleen maar
    te werken...:wink:

    Doei
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina