1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beëndiging lidmaatschap

Discussie in 'Gebruikersforum - Vragen & opmerkingen' gestart door ziggo-user, 7 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hey Forumleden,

    Het klinkt misschien met een groot capsones dat ik dit over het hele forum wil verspreiden, maar ik ga mijn lidmaatschap op het forum beëindigen!

    De reden dat ik voor dit lullige feitje een hele discussie op start is omdat er nogal wat mensen zijn die mij misschien via een PM willen vinden, maar dat gaat helaas niet lukken!

    Ik werkt sinds deze week voor de afdeling Sales en niet meer voor Klantenservice. Deze baan is behoorlijk veel intensiever en dat betekend dat ik maar een heel klein beetje tijd heb voor mijn gezinnetje..... als ik die tijd ook nog eens door ga brengen achter mijnm PC voor het forum vermoed ik dat mijn vriend dat niet erg fijn vind!

    Bij deze: ik vond het heerlijk om jullie allemaal te helpen! Maar helaas verkies ik mijn gezinnetje boven jullie hulp!

    Groetjes,
    Ziggo-user
     
  2. Veel plezier in je nieuwe functie! :grin:
     
  3. Hey Ziggo-User,

    Jammer maar het leven bestaat niet alleen uit werk en hobby en
    iedereen moet zijn keuzes zelf maken...

    Je hebt mij tot heden perfect geholpen maar wij waren nog niet klaar
    en nu moet ik weer iemand anders zoeken met een open oor en veel
    geduld.. :cry::cry::cry:

    Ik wens je heel veel suc6 met je nieuwe functie en
    verder veel geluk in de toekomst en misschien ziet men zich ja
    nog eens hier of ergens anders op het Internet.

    :applause::applause::applause::applause:
     
  4. Het is inderdaad jammer, mocht je ooit terug willen dan hoor ik het hoop ik?

    Ik heb je account op inactief gezet, hij zou niet meer mogen werken..

    Thomas
     
  5. @Ziggo-user
    bedankt voor al je hulp en heel veel plezier en succes in je nieuwe job :)
     
  6. Succes in je nieuwe functie, Ziggo-user!

    (en op dit forum staan denk ik genoeg pointers waar je in sales ook wel wat mee kunt, gewenste nieuwe diensten bijv :wink: ).
     
  7. Hee, succes bij Sales. Leuke uitdaging!
    Kom af en toe hier kijken.

     
  8. Wel erg snel om haar account nu al meteen op inactief te zetten.
    Ik zou daar mee wachten totdat ze op een normale manier een laatste
    bericht kan plaatsen voor o.a. degene die met haar bezig waren, zodat
    ze nog wat alternatieven kan bieden als contact personen etc.

    Maar goed, ik wens haar ook succes in de nieuwe Job :)
     
  9. Het was op verzoek hoor, er kwam nog een mail achter aan ook.. Ik was me van geen kwaad bewust..
     
  10. Sorry, het spijt mij dat je je aangevallen voelt, dat is totaal niet
    mijn bedoeling geweest :(

    Het was als positieve ondersteuning bedoelt. Ik zou het zelf prettig vinden, dat er een paar dagen tussen zit voor afsluiting :)

    Maar goed, ook u doet veel goeds hier, en daar ben ik ook blij mee :)

    P.s. Hebben jullie er al over gedacht om dit forum eens een keer grondig
    te reorganiseren mbt. samenvoegen van topics, en aanmaken van subgroepen zodat men niet hele schermen moet doorworstelen ?

    Bijvoorbeeld subgroepen voor Internet, Telefoon, R-Tv, Facturen, Klachten etcetera.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina