1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Achteraf porteren

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door mseegers, 7 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb gisteren de klantenservice gebeld om de portering aan te vragen. In tegenstelling tot eerdere antwoorden, werd mij nu verteld dat ik mijn KPN-nummer alleen als tweede nummer bij Ziggo kan gebruiken. Ook zou ik een nieuw modem nodig hebben. :confused:
    Kan iemand bevestigen dat dit klopt? Ik had gehoopt dat mijn KPN-nummer gewoon mijn Ziggo-nummer zou vervangen. Ook heeft mijn modem (Motorola) voor zover ik kan zien al twee telefoonpoortjes.
     
  2. Dat van dat nummer lijkt me sterk, met een portering moet dit wel gewoon de 1e lijn kunnen worden. Alleen weet ik niet hoe het zit als je achteraf naar Ziggo gaat porteren terwijl je al een telefoonlijn met Ziggo nummer hebt?
     
  3. Ziggo/Multikabel ondersteund voor zover ik weet officieel (nog) geen tweede nummer omdat niet alle modems geprovisioned kunnen worden met 2 lijnen. Vandaar dat ze je misschien een ander modem aanbieden, maar ik zou eerst even zeker maken of je het echt kunt krijgen voordat je het in gang zet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina