1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wel mail ontvangen, niet verzenden

Discussie in 'Internet - Email' gestart door ingmar46, 6 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb je de info gestuurd.
    Het is mogelijk dat de grote hoeveelheid mail die hij verstuurd gezien wordt als spam...
    Als het een probleem is laat het me weten, ik zal 't hem wel vertellen.
     
  2. Hallo,

    Al sinds het overzetten van mijn e-mailadres van wanadoo naar ziggo, op 16 oktober j.l., heb ik problemen met het versturen van emails.

    Ik ontvang wel emails maar regelmatig komen mijn verzonden emails niet aan bij de geadresseerde!

    Dit is heel lastig en onbetrouwbaar dus mijn vraag is hoe kan dit? Ik heb al diverse keren contact gehad met Ziggo thuishelp maar geen verbetering tot nu toe.

    bedankt! vr. gr. Pia
     
  3. Hi!

    Dat hoeft natuurlijk helemaal niet bij de verzendende partij te liggen maar ook bij de ontvanger. Of bijvoorbeeld fouten in het e-mail adres. Heb je voorbeelden stuur die dan even via een private message meestal is het iets waar je nie bij stil staat maar tot nu toe heb ik nog geen zaken gevonden waarvan we dachten ja dat is fout. En we hebben er toch al aardig wat nagelopen aan de hand van forum postings.

    Dus msg me gerust als je een voorbeeld hebt, tot ongeveer 30 dagen terug kan ik ze nalopen voor je.

    Heb je dit -recent- meegemaakt??

    Bye,
    Raymond.

    Edit: Enige wat ik zie is een mail van bijvoorbeeld vandaag die te groot was. Maar daar krijg je in outlook (oid) een melding van meteen.
     
  4. De (te) grote email waar jij op doelt is niet het emailadres waar de problemen mee zijn. Ik weet nml welke mail je bedoelt.....dat is het email adres van mijn man, daar zijn verder geen problemen mee.

    Mijn emailadres geeft dus de problemen. Eigenlijk is er elke dag wel een mail die niet overkomt. Het vreemde eraan is dat het het ene moment wel aankomt en een uurtje later, op hetzelfde adres! niet aankomt....dat is nu juist wat ik niet snap!

    Ik zal een email (prive) naar je sturen waarvan ik weet dat hij niet is overgekomen......
     
  5. Hi!

    Thanks, dan zoeken we die even uit.

    Bye,
    Raymond.

    Edit: Opgelost.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2008
  6. Nog nieuws Raymond?
     
  7. Hi!

    Nope, staat niet geblocked door abuse oid, voor zover ik kan zien en het netwerkje waarin het IP adres zit komen andere users wel van binnen. Dus lijkt niet in het pad onderweg te zitten...

    Heel apart.

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Is er nog iets wat ik van zijn kant kan testen om iets op te helderden?
     
  9. Hi!

    Met een losse pc kun je achter de aansluiting ook niet mailen, dus met een ander IP adres zegmaar?

    Stomme vraag en heb je natuurlijk al lang gedaan, modem is gereset en dus voorzien van recente filters?

    Bye,
    Raymond.
     
  10. Je zou eens jouw eigen modem bij hem neer kunnen zetten als test om te zien of het modem de blokkade veroorzaakt ?? (of zijn modem bij jou thuis even testen) Als het probleem dan meegaat is het iets in zijn modem of in zijn profiel lijkt me.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina