1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

aansluitkosten Radio & Televisie opnieuw betalen ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door @home2Ziggo, 6 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb gisteren een reactie gepost in:

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=126143

    Maar ik denk dat het hier beter past, wellicht.
    Mijn berichten:

    Mijn internet/tv/telefoon van Ziggo ( ex-@home ) omgezet naar Alles-in-1.
    Vandaag bevestiging over de post en daar staat idd ook bij die aansluitkosten radio & televisie bij !!!

    Hang nu ( letterlijk nu ) aan de tel.... proberen de klantenservice te bereiken.... pfff duurt nu al 30 minuten !

    Zit anoniem nog op dit forum ? Die kan ons wellicht inlichten en/of helpen ???

    Ook melden ze in de brief modem activatie gegevens. Betekent dat dat we een nieuw modem krijgen die we moeten activeren ? Of kunnen we ons 'oude modem' blijven gebruiken ?
    Want overmorgen gaat mijn nieuwe abbo in en ik heb nog geen pakket van Ziggo mogen ontvangen.....

    Anoniem, help :wink:

    Groeten
    PS: grappig... er staat ook dat ik al digitale tv heb sinds 1 jan. 1949 :schater:

    en het vervolg:

    Na 50 minuten aan de telefoon en een rood oor heb ik maar opgehangen..... pfff :cry:

    Ik vestig even mijn hoop op dit forum..... toen het nog tvhomeforum was was anoniem erg behulpzaam en heeft ie ons vaak goed geinformeerd over alles wat mis ging, maar ook over dingen die juist positief waren.

    Ik was toen Sjoerd. ( met de . erachter ), maar dat TI

    Ik las overigens in de bevestigingsbrief onder betaalgegevens:

    "Het is mogelijk dat de facturatie voor de gewijzigde abonnement(en) tijdelijk wordt stopgezet. Hiermee willen wij voorkomen dat verkeerde abonnement(en) in rekening worden gebracht. In de maand na de wijzigingsdatum ontvangt u hiervoor een naberekening."

    Misschien komt het dan wel goed ?? Wellicht komt Ziggo erachter dat we wel degelijk al TV van ziggo hadden en wordt alles weer rechtgezet ??
    Of ben ik nu heel positief ? :wink:

    Ook staat er ergens dat @home nog niet helemaal over is naar Ziggo, dus wellicht weten ze nog niet dat we al tv hadden van ziggo ??? Hoewel dat niet anders kan als je ook al telefonie en internet had van @home..... pfff

    HELP !! :giveup: :wink:

    Groeten
     
  2. Ik denk dat je het minder grappig vindt als het Ziggo systeem automatisch een factuur en automatische incasso over 59 jaar uitspuugt. :mrgreen:
    Vervolgens wordt het teveel betaalde bedrag niet teruggestort maar volgens de Ziggo methode verrekend met toekomstige nota`s. :schater::schater::schater:
     
  3. Nou, gelukkig is 59 x 12 x 0 euro..... 0 euro !! :schater:

    Heb er toch maar eens een mailtje aan gewaagd richting Ziggo...... hoewel ik meer hoop vestig dat anoniem of iemand anders van Ziggo op dit forum antwoorden heeft.... :roll: Zolang alles maar blijft werken en Ziggo niet verkeerde bedragen gaat incasseren, heb ik wel vertrouwen dat ze het op lossen ;)
     
  4. Als je niet zo lang aan de telefoon wilt hangen, dan geef je het probleem toch aan via het contactformulier? Dat scheelt je een lange tijd wachten en ergernis.....:wink:
     
  5. Vanmorgen toch maar weer een poging gewaagd ff te bellen en.....

    zonder wachttijd :applause: direct iemand aan de lijn. Bij mij ook hetzelfde verhaal, analoge TV en de rest ( DigTV/Internet/Tel ) op 2 verschillende accounts....

    pfff. Notitie gemaakt door de medewerker. Daarna moest ik terugbellen naar afdeling facturatie voor een creditnota. Terugbellen pfff met die wachttijden, maar gelukkig slechts een paar minuten wachten..... Ze maken een credit voor de onterecht gefactureerde aansluitkosten.

    Echter konden ze het account met alleen de analoge TV niet opzeggen, daar ze bang zijn dat we dan afgesloten zouden worden. Wel moest ik even de incasso's in de gaten houden; Als er nog steeds voor analoge TV geïncasseerd zou worden moet ik weer bellen.......

    We wachten af.....
     
  6. Even goed nieuws, dat mag ook wel eens.....

    Inderdaad is vanaf vandaag mijn alles-in-1 actief :applause:
    Sneller internet en de verassingszenders zijn actief !

    Nou hopen dat Ziggo volgende maand mij niet gaan factureren voor analoge TV. En dat ik mijn gratis ontvanger mag ontvangen komende week.

    Groeten
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina